شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مهمترین اخبار

فرمانده انتظامی رودسر گفت: فردی که در یکی از روستاهای مناطق ییلاقی بخش رحیم‌آباد داماد خود را به قتل رسانده بود با پیگیری‌های شبانه‌روزی پلیس دستگیر شد.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا گفت: پرداخت خلافی خودرو هم به صورت کلی و هم به صورت موردی از طریق اپلیکیشن‌ها و درگاه‌های بانکی مجاز و مورد تایید پلیس، امکان‌پذیر است.
رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ برنامه مؤثری در مدیریت بازار اجاره نشینی وجود ندارد و یکی از مهمترین چالش های نیمی از جمعیت پایتخت معضل اجاره نشینی است که امیدواریم تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه اماکنی که در آنها دخانیات مصرف می شود، به سلامت جامعه آسیب می زنند، گفت: هدف مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و همچنین اماکن عمومی، خدمت رسانی به جامعه است و وقتی کالای آسیب رسان با هدف سود اقتصادی به مردم عرضه می شود، به سلامت جامعه صدمه وارد می شود.
مدیر عامل شرکت عمران پرند درمراسم گرامیداشت شهدای خدمت بیان کرد؛️

شهر پرند مدیون شهید آیت‌الله رئیسی است

آیین بزرگداشت و مجلس ترحیم شهدای خدمت به همت پایگاه بسیج شرکت عمران شهر جدید پرند برگزار شد.
از مهمترین دلایل احداث پروژه های عمرانی تحول اقتصاد شهری و جلب رضایت شهروندان است. پروژه‌های عمرانی شامل گستره وسیعی از پروژه‌های ساخت و ساز بوده که پروژه‌های مسکونی تا انواع پروژه‌های راه سازی، احداث پارک ها و بوستان ها، فرهنگ سراها و... را در بر می گیرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۸ استان و وزش باد شدید و در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک در ۱۶ استان هشدار داد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: گزارش‌های مربوط به سقط جنین غیرقانونی در مراکز درمانی و یا عدم رضایت مادران باردار نسبت به سقط، به خط ۶ سامانه ۱۹۰ اعلام شود.
ماموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل کدو تنبل، در مسیر ارومیه - مهاباد، ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و پنج کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل بار کدو تنبل‌ها جاسازی شده بودند، کشف شد.