شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مهمترین اخبار

عضو شورای شهر تهران درباره احتمال استعفای دسته جمعی اعضای منتقد شورا گفت: قانون راهکارهای زیادی در این خصوص گذاشته است و اگر به بن بست برسیم و ببینیم هیچ راهکاری نداریم، این کار را خواهیم کرد.
سخنگو و عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه آینده و سلامت مردم اصفهان طفل سر راهی و وسیله بلندپروازی مدیران نیست که قابل معامله باشد، گفت: اصفهان تاب و تحمل توسعه صنایع پالایشگاهی و فولادی را ندارد.
رئیس شورای شهر تهران نسبت به انتشار اخباری از جریانات سیاسی درباره برکناری زاکانی از شهرداری تهران گفت: ما تابع قانون هستیم و هرچه قانون بگوید آن را عمل می‌کنیم و چیزی غیر از آن نداریم.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد درگیری صوری اقدام به سرقت خودرو کرده بود، خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی کرج گفت: عملیات اطفای حریق در منابع طبیعی محدوده ری زمین جاده کرج - چالوس همچنان ادامه دارد.

شاخص کیفیت هوا بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران قابل قبول است.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان:

معتقدم تمام درآمدهای شهرداری این کلان‌شهر پایدار است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: معتقدم تمام درآمدهای شهرداری این کلان‌شهر پایدار است و به‌هیچ عنوان تراکم‌فروشی نداریم.