بهداشت و درمان

آخرین و مهمترین خبرهای پزشکی را در صفحه بهداشت و درمان پرسون بخوانید.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اعلام این خبر که وضعیت بیماری کرونا در تهران بسیار بحرانی است، گفت: شدت ابتلا در تهران بسیار بالا است و در شانزده ماه گذشته چنین تجربه‌ای نداشته‌ایم.
معاون درمان مجتمع بیمارستانی امام خمینی، افزود: مراجعات سرپایی به طرز عجیبی افزایش‌یافته و در روزهای اخیر رکورد آمار بستری طی هفده ماه گذشته را داشتیم.

۲۱۰ نفر دیگر از هموطنانمان در طول ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۸۸ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات پیوند قلب از طریق انتقال هوایی با موفقیت از رشت به تهران انجام شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: هشتمین محموله واکسن کرونای تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز وارد کشور شد و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای در مورد برنامه ملی واکسیناسیون کووید۱۹ از افراد مشمول در گروه‌های سنی اعلام شده خواست تا در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن و اخذ نوبت اقدام کنند.

برخی افراد گمان می کنند که حتما بعداز تزریق واکسن کرونا باید دچار عوارضی مانند تب، بدن درد و ... شوند تا از اثربخشی واکسن مطمئن شوند، اما این تصور درست نیست. حال باید پرسید که چه چیزی باعث ایجاد این عوارض می شود؟.