دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تاکید براینکه جنگ ترکیبی امروز علیه ایران اسلامی با هدف تضعیف باورها و اعتقادات دینی و انقلابی مردم عزیزمان است، گفت: دشمن چشم دیدن پیشرفت و قدرت ایران اسلامی را ندارد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضدایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
مشاور رهبر انقلاب گفت:‌ ما یک ملت قدرتمند هستیم و رهبری خردمند و لایق و شجاع داریم این فتنه‌ها تمام می‌شود اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات‌ مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی آمده است که مشکلات مردم را حل کند.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تقدیم ۶۰ شهید امنیت در حوادث اخیر گفت: در داخل کشور با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر فریب خوردگان داخلی در میدان نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید.
روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد: ضارب شهید مدافع امنیت «حسین اوجاقی» توسط ماموران این مجموعه دستگیر شد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به مداخله عربستان سعودی در حوادث اخیر کشورمان گفت: سعودی بداند ایران خویشتنداری می‌کند اما این خویشتنداری حدی دارد.
مشاور عالی رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نویسنده کتاب "جنگ شناختی" گفت: فتنه اخیر که در کف خیابانها شاهد بودیم، عملیات رسانه ای دشمن با استفاده از شیوه جنگ شناختی است و آنان بدین طریق تصویری دروغ از ایران ساختند.
امیر سرلشکر موسوی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز بالنده‌تر و قوی‌تر با اقتدار به پیش می‌رود و پرچم استقلال کشور عزیز در جهان برافراشته است و تاکنون اجازه کوچک‌ترین خدشه به استقلال کشور داده نشده است.


روزنامه شهرداری تهران نوشت: اگر شما بر این باورید که ۲۰میلیون زائر اربعین با اشاره جمهوری اسلامی به میدان می‌آیند و قیام و قعود می‌کنند این افتخار ماست. چه اشکال دارد شما هم مبلغان غالی افتخارات ما باشید که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد».
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.