دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

با حضور شهید شوشتری در ارتفاعات چهار زبر بعنوان فرمانده قرارگاه نجف و سپس فرمانده عملیات مرصاد که آن شب از منطقه جنوب با هواپیمای ارتش خودش را سریع رسانده بود، طرح ریزی برای عملیات مرصاد انجام شد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مرصاد به عنوان وعده‌گاه خداوند، گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه جز خسارت دستاوردی نداشته است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

امروز انقلاب اسلامی به اعتراف دشمنان، قدرتمند است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی نه به اذعان دلدادگان انقلاب، بلکه به اعتراف دشمنان در مرحله سوم قدرت قرار گرفته است.



سرلشکر سلامی گفت: ما به دنبال تولید و در اختیار گرفتن پیشرفته‌ترین سلاح‌ها هستیم اما به آنها تکیه نمی‌کنیم و از سلاح معجزه نمی‌خواهیم بلکه به خدا تکیه می‌کنیم.
سخنگوی سپاه با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر دست از پا خطا کنید آنچنان درسی خواهید گرفت که برای همیشه این ۲۷ هزار کیلومتری که اشغال کرده اید را از دست دهید و نسبت به این موضع هرگز به خود شک و تردید راه ندهید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: اگر دشمن بی‌عقلی کند و بخواهد فتنه‌ای یا تجاوزی علیه نظام اسلامی انجام دهد، به گونه‌ای عمل می‌کنیم که درس عبرتی سخت برای او و همراهانش باشد و کانون آن توطئه را در مبدأ می‌خشکانیم.
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:تن‌ها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، مقاومت ترکیبی به همراه جهاد تبیین است، دشمنان می‌دانند که از طریق جنگ نظامی و اقتصادی نمی‌تواند ما را از پا دربیاورد.
امنیت اساسی ترین مقوله در زندگی و به ویژه در حکمرانی در کشورها است. بدون آن نمی توان کاری انجام داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با نتیجه بخش خواندن تعامل هم افزا و حمایت از شرکت های دانش بنیان داخلی گفت : نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت های دانش بنیان با قوت ادامه داده و تا پایان سال ، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریا پایه بصورت چشمگیر خواهیم داشت.