احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

آقاتهرانی گفت: ما برای آنکه به یک لیست واحد ورود کنیم، درخواست داشتیم که برخی از افراد بهتر جایگزین شوند و با تأملات یک لیست ۳۰ نفره با دو سرلیست داده شد.
طنز ماجرا اینجاست که در این دوره از انتخابات، اصولگرایان، هم شعار تغییر می دهند و می گویند که اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، اوضاع به همین منوال پیش خواهد رفت و هم خودشان با همان لیست ها و جریان های موجود که مسبب وضع موجود هستند، پا پیش گذاشته اند. به بیان دیگر می گویند: برای تغییر وضع موجود به ما که مسبب وضع موجود هستیم یا کاری برای تغییرش نکردیم، رأی دهید!
سیدمحمد خاتمی درباره ویدئویی که در آن عیسی کلانتری به نقل از وی، فتوایی از حضرت امام را نقل می‌کند واکنش نشان داد.
علی مطهری درباره لیست انتخاباتی خود گفت: ملاک ما اعتدال، عقل‌گرایی، دوری از شعارزدگی و ایجاد تغییر در حد امکان است. فهرست ما نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب است و در واقع صدای مردم است و برای هیچ‌کدام از این گروه‌ها اصالتی قائل نیست.
نوبخت به شایعه‌های مربوط به اینکه کارخانه‌دار است واکنش نشان داد و اظهار کرد: به جز حقوق دانشگاه، درآمد دیگری ندارم و اگر هر شخصی کارخانه و یا شرکتی مربوط به من و بستگانم را پیدا کرد، آن کارخانه را به نام آن شخص خواهم کرد.
ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات تند محسن آرمین نایب رئیس جبهه اصلاحات تاکید کرد که طیف مخالف ارائه لیست در جلسه اصلاحات، از فقدان پایگاه رأی اجتماعی می‌ترسند و نه محدودیت‌های موجود.
قالیباف، مجلس یازدهم را مجلسی تراز و موفق می‌داند و در حساب توییتری خود گفته است مجلس یازدهم به 19 وعده از 21 وعده انتخاباتی خود عمل کرده و آن دو وعده باقی‌مانده هم طی روزهای آینده محقق خواهند شد.
ایرج ملکی یک برند شخصی برای خودش ساخت و مهمتر از همه این است که خود او می‌داند دارد چه کاری انجام می‌دهد و چه راهی را انتخاب کرده است. حال پرسش این است که آیا او نباید برای نمایندگی مجلس خود را نامزد می‌کرد؟
اصولگرایان از بس کاندیدا دارند، برای جای دادن آنها در یک یا دو لیست با مشکل روبرو شده اند

دامنه تمامیت‌خواهی رادیکال‌های جناح راست تنها معطوف به سیطره بر اصولگرایان نمی‌شود، پایداری‌چی‌ها این بار با عبور از نواصولگرایان و اصولگرایان سنتی و... دورخیز کرده‌اند تا خود را یگانه بازیگر عرصه سیاسی کشورمان معرفی کنند.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره حضور کاندیداهای این حزب در لیست صدای ملت گفت: ما کاندیداهای زیادی را در این لیست دارم مانند خانم‌ها داداندیش، ساعی، عابدینی و جلالی. این خانم‌ها یا عضو شورای مرکزی یا دفتر سیاسی حزب ما هستند. همچنین آقایان جلالی، دوستی عضو تیم ما هستند و حتی آقایان بازوند و بطحایی از افرادی هستند که در دولت یازدهم و دوازدهم حضور داشتند.