احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

نمی‌شود ادعای اصلاح‌طلبی داشت و بعد علیه انتخابات موضع و تصمیم گرفت، دیگران را با دستور از بالا از فعالیت انتخاباتی منع کرد. ضدیت با انتخابات همگرایی با دشمنان علیه ایران است.
کشور را چگونه می توان از دست افراطی ها نجات داد؟

چاره ای جز عبور از تندروها وجود ندارد

فهرست ائتلاف‌ها و اسامی نامزدهای انتخابات مجلس ، پیامهای سیاسی روشنی را مخابره می کند.
لیست ائتلاف مردمی فهیم ( فرهنگیان همدل، یاران مردم) با سر لیستی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد سعید مهدوی کنی منتشر شد.
سعید جلیلی در نشست هم اندیشی رونق اقتصاد دریا محور در بندرعباس با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی ، گفت: یکی از درخواست‌های مهم مردم از نامزد‌های انتخابات، نوع نگاه وبرنامه‌های آنها به اقتصاد دریا محور باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق قانون جدید انتخابات دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانونی جرم شناخته شده است، اما اگر مردم خود بدانند دقیقاً نقش دستگاه‌ها و مجلس چیست، خودشان اصلاً اجازه نمی‌دهند چنین وعده‌هایی از سوی داوطلبان مطرح شود.
برای اقلیتی که خودشان از دست اندرکاران بستن لیست‌های انتخاباتی هستند و یا گرایش بسیار پررنگ سیاسی و انتخاباتی دارند، نوشته پیش رو شاید کمتر مفید و اثربخش باشد...
دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: در بعضی از نظرسنجی‌هایی که گفته شده و منتشر نشده، میزان مشارکت در تهران را تا ۱۵ درصد و کل کشور را تا ۳۰ درصد گفته‌اند. چون گزینه‌های مختلفی مثل شرکت قطعی و شرکت احتمالی هست، شرکت قطعی بر اساس شنیده‌ها در بهترین حالت ۳۰ درصد است.
استاد دانشگاه تهران و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: یک نماینده شایسته باید مطابق تخصصش و بر اساس ساختار مجلس، آسیب‌شناسی کند و برای رفع آسیب‌ها راه حل ارایه بدهد.
دست خالی قالیباف مقابل محصولی

دست خالی قالیباف مقابل محصولی

مرور چهره‌های منتسب به محمدباقر قالیباف در لیست نشان می‌دهد که سهم‌های او با اسامی کم‌وزن در عرصه سیاسی بسته شده است.
هادی صادقی گفت: سیره علما این است که خودشان پیش‌قدم نمی‌شوند در اموری مانند ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان و باید ازشان دعوت شود و اگر هم دعوتی صورت می‌گیرد از طرف جامعتین است که آن‌ها هم افراد محدودی را دعوت می‌کنند و کسانی را دعوت می‌کنند که هم رای خودشان هستند
مشق همگی ما برای بعد از انتخابات مشخص شد: تلاش برای حفظ انسجام نیروهای خارج از قدرت، دستیابی به قدرت ائتلاف برای حل مسائل، به‌ خاطر مردم، اصلاح شیوه حکمرانی و حفظ انسجام برای آزادی و ایران مقتدر.