احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

علی لاریجانی گفت: مردم صرفا به یک تفکر رای نمی‌دهند، به افراد با اراده‌ای را می‌دهند که صاحب یک تفکر باشند و قدرت اجرای آن را داشته باشند و گرنه به یک عالم رای نمی‌دهند. مردم به یک سیاستمدار رای می‌دهند و تفاوت سیاستمدار یا یک دانشمند این است که دانشمند شرایط را توصیف می‌کند اما سیاستمدار تغییر شرایط را دنبال می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حتی اگر خود شخص بگوید من راضی هستم شورای نگهبان دلیل رد صلاحیت من را اعلام کند، باز هم قانون به ما اجازه نمی‌دهد و اگر اشخاص می‌خواهند خودشان اعلام کنند. ما مجاز نیستیم که تفحص کنیم که چرا شخصی رد شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری درباره رد صلاحیت روحانی برای مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: البته این مسئله به ایشان محدود نبود برخی از اساتید حوزه علمیه قم را هم من می شناختم که تایید نشدند و فقط ایشان نبودند.
هزینه مراسم حرم امام با آن پذیرایی، کارت هدیه و هواپیما را از کجا آوردید؟

افشاگری درباره هزینه های تبلیغاتی شورای ائتلاف

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه برخی فهرست ها به مراکز قدرت و ثروت وصل هستند، گفت: لیست شورای ائتلاف نوعا از امکانات بیت المال و دولت استفاده می کند.
رئیس ستاد امنیت انتخابات با بیان اینکه هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: مرز های رسمی کشور برای مبادلات تجاری و مسافری باز خواهد بود و هیچ گونه محدودیتی برای تردد در این‌مرزها وجود ندارد
رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: صندوق رای در یک انتخابات رقابتی می تواند مبداء تحولات شگرف در جامعه شود و راه برون رفت از شرایط فعلی نیز از این طریق ممکن است.
سر لیست انتخاباتی شورای وحدت گفت: ما بر استمرار استفاده از حق ملت برای شرکت در تعیین سرنوشت خود به عنوان میراث امام(ره) همواره دفاع می‌کنیم و هیچ انتخاباتی را تحریم نمی‌کنیم و آن را منوط و مشروط به هیچ نتیجه‌ای نمی‌کنیم.
حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به نقش ائمه جمعه در مشارکت، گفت: وقتی ائمه جمعه در طول سال صحبتی درباره انتخابات و مشارکت نمی‌کنند اما زمان انتخابات می‌گویند به عنوان تکلیف بیایید رای بدهید این موضوع در ذوق مردم می‌خورد.
فرماندار تهران با اعلام اینکه ۳۶۰ کاندیدای تهران در انتخابات مجلس دوزادهم انصراف دادند گفت: تا این لحظه ۳۳۸۷ نفر نامزد برای حوزه انتخابیه تهران باقی مانده است که از این تعداد ۲۸۳۷ نفر آقا و ۵۵۰ نفر خانم هستند.
علی لاریجانی با انتشار پیامی ویدئویی از غلامرضا تاجگردون، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کرد.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دروغ و فضاسازی رسانه‌ای است که ردصلاحیت‌ها باعث رویگردانی مردم از انتخابات می‌شود، اظهار کرد: وضع موجود، ناشی از عملکرد عاملان است و در جمهوری اسلامی هیچ عاملی نیست که خارج از اراده و رای مردم باشد.
مسئول بازرسی ستاد انتخابات استان تهران از شهروندان خواست، هرگونه تخلفات انتخاباتی از جانب کاندیداها، مدیران و مجریان انتخاباتی را به سامانه ۴۵۵۰۰ گزارش کنند.
عموما افرادی که در لیست ایشــان حضور دارند اشــخاصی با مدرک دکترا و مدرس دانشگاه ها هســتند. نامزدهایی باید در لیست قرار گیرند که در جامعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شناخته شده و معروف باشند. لذا ملاحظه می شود ترکیب لیست برکشاندن مردم پای صندوق رای بســیار موثر است.
نمی‌شود ادعای اصلاح‌طلبی داشت و بعد علیه انتخابات موضع و تصمیم گرفت، دیگران را با دستور از بالا از فعالیت انتخاباتی منع کرد. ضدیت با انتخابات همگرایی با دشمنان علیه ایران است.
کشور را چگونه می توان از دست افراطی ها نجات داد؟

چاره ای جز عبور از تندروها وجود ندارد

فهرست ائتلاف‌ها و اسامی نامزدهای انتخابات مجلس ، پیامهای سیاسی روشنی را مخابره می کند.