احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دعا می‌کنم که نتیجه این انتخابات، رئیس جمهور و دولتی باشد که مثل شهید رئیسی دغدغه مردم را داشته باشد و فعال، پرکار، پر تلاش و آگاه به میانی انقلاب اسلامی باشد و ان‌شاءالله کشور بتواند در فضایی به دور از تنش با همکاری قوای ۳ گانه به رفع مشکلات مردم و خدمت به اقشار محروم بیشتر توفیق پیدا کند.
پزشکیان در انتخابات مجلس دوازدهم در تبریز نفر دوم شد یعنی ایشان در همان شهر خودش هم محبوبیتی ندارد که این اتفاق در کشور و در ریاست جمهوری حتما با رقم کمتری رخ خواهد داد. بنابراین آقای پزشکیان نمی‌تواند در عرصه رقابت موفق باشد
سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر؛

کاندیداها درباره موضوع حجاب چه گفتند؟

مناظره سوم آنچنان که انتظار می رفت نبود، مناظره ای که با ملموس ترین موضوعات مربوط به زندگی این روزهای مردم یعنی فیلترینگ و حجاب ارتباط داشت. پزشکیان از برخورد خشن با زنان انتقاد کرد و پورمحمدی از باور کردن زنان گفت. چهار کاندیدای دیگر هم هیچکدام اشاره ای به گشت ارشاد و طرح نور نکردند.
نماینده ادوار مجلس گفت گفت: بوی تحریم‌های تازه می آید گویا آقای جلیلی با دو قفل تازه آمده است، یک قفل ناشی از تجربیات دوران شورای امنیتی ایشان است و یک قفل ناشی از تحمیل سیاست خارجی خود به سیاست خارجی دولت مرحوم رئیسی است. پزشکیان کماکان مظلوم‌ترین طرف مناظره است و سعی می‌کند با نمایندگی از مردمی که یک زمانی طولانی نماینده‌ای در دولت و مجلس ندارند، بخشی از این مظلومیت خود را جبران کند و به تریبون افراد خاموش جامعه تبدیل شده است.
عامل چهارم همان مردم هستند. اگر عده ای که تا امروز با تردید مواجه هستند یا به هر دلیلی تمایلی به مشارکت در انتخابات ندارند، وارد عرصه انتخابات نشوند، مسئله انتخابات می تواند برای مردم پرهزینه باشد.
باید قوی‌ترین انسان‌ها زمامداران ما باشند. قوی‌ترین از نظر علم، از نظر پاکدستی، از نظر تجربه، از نظر تعهد، از نظر اخلاق، از نظر جهان‌شناسی، از نظر مدیریت، از نظر مردم‌شناسی و از نظر صداقت.
مدت‌هاست اخراج اساتید دانشگاه در منظر افکار عمومی مورد بحث و گفت‌وگو است و به شکلی ناباورانه، چشم در چشم ملت و همچنین اخراجی‌ها این موضوع انکار می‌شود.
«غایب حاضر» توصیف این روزهای مردی است که حتی نامش به کابوس جریان رادیکال تبدیل شده ‌و تنها راه توجیه ناکامی‌های برآمده از مدیریت یکدست‌شده اجرائی خود را در تخریب چندباره چهره او می‌بینند.
میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه محمد فاضلی مشاور او روز چهارشنبه ۳۰ خرداد برگزار شد، اما با یک جدال و رفتار زشت از سوی فاضلی خاتمه یافت. گزارش تسنیم را بخوانید.
مردم با چشمان تیزبین از مرحله اول مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری عبور کردند و حالا با دقت دومین مناظره ریاست جمهوری را که از دقایقی پیش آغاز گردید به تماشا نشسته اند. سایت مستقل خبری پرسون به لحظه آنچه در دومین مناظره خواهد گذشت را گزارش و منعکس خواهد کرد./ این گزارش به روز رسانی می شود
اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به تغییر صحبت‌های آقای پزشکیان از انتخابات گذشته تا کنون واکنش نشان داد و از ایشان درخواست صداقت و شفافیت در شعارهای خود کرد.

واقعیت این است که «انتخابات» در جمهوری اسلامی ایران، یک صحنه نمایشی نیست و مردم در میدانی بزرگ، دست به انتخاب می‌زنند و ثمره این کنشگری ملی، «تولید قدرت» است. برای همین، چون «انتخابات» واقعی است و برای کشور و نظام «سرمایه اجتماعی» می‌سازد؛ دشمن به موازات این بزنگاه سرنوشت ساز تلاش می‌کند بر انتخابات ایران تأثیر بگذارد.