احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

متن کامل یادداشت محمد فاضلی پس از بلوای میزگرد فرهنگی:

من رفتنی‌ام، ایران تو بمان

آمده بودم به دور از هیاهو، در زمانه‌ای که دعوت به عدم مشارکت، تحسین و لایک بیشتری دارد، از ضرورت مشارکت و قرار دادن کشور در مسیر «عقلانیت بهبود تدریجی اما مستمر» بدون تندروی بگویم. و اتفاق دیشب در تلویزیون هیچ تغییری در این باورم ایجاد نکرده است.
اساتید بسیجی به عنوان قشری فرهیخته، دارای دانش و تخصص علمی و اعتبار اجتماعی لازم می‌توانند نقش مؤثری در جلوگیری دانسته یا عمدی شکل‌­­گیری دوقطبی‌های کاذب و مخاطره آمیز داشته باشند.
«فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور شود» و این تفاوت جز با رای مردم رقم نخواهد خورد. مردم این روزها باید بیش از پیش در انتخاب و رای خود دقت نمایند چرا که رای امروز آنها در سرنوشت سال‌های آینده کشور و موفقیت‌ها و پیروزی‌ها یا شکست‌ها و ناکامی‌ها تاثیر مستقیم دارد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی امشب ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در میزگرد اقتصادی انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: اقتصاد مسئله مهم امروز کشور و دغدغه جدی مردم است. کارشناسان و مدیران از گرفتاری‌ها باخبرند اما مردم با گوشت و پوست خود این گرفتاری‌ها را لمس می‌کنند.
کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یکی از مهمترین نکات برای ارتقا و جهش کشور را «فرصت زنان جامعه» دانست و گفت: کسب مقاومت و موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف مرهون نگاه بزرگ به زنان و جامعه است که می توانند نقش بسیار مهم، موثر و اساسی در مسیر پیشرفت کشور داشته باشیم.

یکی از اعضای دفتر محسن رضایی با رد تصمیم گیری متمرکز برای نامزد نهایی جبهه انقلاب تاکید کرد: مقرر شده خروجی اجماع برآیند نظر همه چهره ها و جریانات باشد و از شخص محوری و تصمیم فردی اجتناب گردد. لذا آقای رضایی مکررا از همه جریانات و گروهها برای مشارکت فعال در فرایند وحدت دعوت کرده اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری در پاسخ به سؤال خبرنگار جماران در خصوص احتمال انصراف کاندیداهای اصولگرا، گفت: اساس نیاز امروز کشور و مطالبه رهبری «مشارکت» است.
سرپرست وزارت امور خارجه به منظور دیدار و رایزنی با مقامات قطر به دوحه سفر کرد.
دومین نشست هیات اجرایی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در عراق روز چهارشنبه با هدف بررسی زمینه های برگزاری باشکوه این دوره از انتخابات با حضور وبیناری رییس ستاد انتخابات خارج از کشور در بغداد برگزار شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بابیان این که سیاست خارجی باید دستاورد داشته باشد، تاکید کرد: دولت سیزدهم دیپلماسی متوهمانه را به دیپلماسی عمل‌گرا تغییر داد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان‌اینکه مناظره‌های انتخاباتی کار صددرصد غلط و الگوبرداری از کشورهای غربی است، گفت: انتخاب رییس جمهور نباید به نتایج برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیما موکول شود.

این روزها ویژه‌برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» در شبکه خبر، پیش از «گفت‌وگوی ویژه» پخش می‌شود و قرار است میزبان نمایندگان نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری باشد. پخش دو قسمت ابتدایی این برنامه با حضور فرزندان دختر دو نامزد انتخابات، مورد توجه قرار گرفته است.