احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

همسر رئیس‌جمهور فقید ایران با تاکید بر اینکه اکنون خطرناک‌ترین کار این‌ است که کسی بخواهد با شهید رقابت کند، گفت: کسی نمی‌تواند با شهید رئیسی رقابت کند. در واقع با هیچ شهیدی نمی‌شود رقابت کرد.
زاکانی در پاسخ به این پرسش که اگر در انتخابات رای نیاورید به شهرداری تهران بازمی گردید، تصریح کرد: باید همین بشود، ولی رای می آورم.
سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه بررسی صلاحیت‌ها به تازگی شروع شده و فرآیندی تفصیلی، دقیق و زمان‌بر است، گفت: کلا گمانه‌زنی درست نیست، اما الان حتی برای گمانه‌زنی هم زود است.
از تصویر مدرن در انتخابات ۸۴ تا مصائب انتخابات ۹۶

«هویت سیاسی» محمدباقر قالیباف و سه تجربه ناکام ریاست‌جمهوری

قالیباف اگر تا امروز رئیس‌جمهور نشده است، فقط از بخت و اقبالش نبوده؛ که باید آن را در کنش‌گری‌های سیاسی خود بجوید و در مشاورانی که یک روز هستند و روز دیگر نه!
صلاحیت فردی که سیاه ترین برگهای تاریخ حکمرانی را در پرونده خود دارد، رد کنید

حمله شدید یک روزنامه به احمدی نژاد

ایران، اکنون در شرایط خاصی قرار دارد که به حکمرانان صادق، لایق و خدوم نیازمند است. کسانی که حتی برای ثبت‌نام نامزدی خود، مدت‌ها متوسل به اقدامات نمایشی می‌شوند و همراه با بازی‌های سیاسی به محل ثبت‌نام می‌روند،حتی اگر سابقه دیگری هم از آنها در دست نباشد همین اقدامات نشان‌دهنده بازیگر بودن آنهاست.
انتقاد روزنامه شرق از اصلاح طلبان:

رابطه تان را با سازمان رای خود قطع کرده اید

روزنامه اصلاح طلب شرق مطلبی با محوریت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و موضع اصلاح طلبان در این انتخابات منتشر کرده است.
مردم باید بدانند به چه کسی رای می دهند نه به شخص بلکه این عقبه سیاسی است که حمایت می کند و بعد هم باید نسبت به عملکرد رئیس جمهور منتخب پاسخگو باشد و اینگونه نشود که فردی ۸ سال ریاست جمهوری را با پشتوانه برخی جناح های سیاسی به پایان می رساند و بعد هم که نسبت به برخی عملکردها انتقادات وارد می شود هیچ کدام از احزاب و تشکل های عقبه رئیس جمهور پاسخگویی نداشته باشند.
فهرست بلند موفقیت‌های دولت کوتاه سیزدهم سندی گویاست که ثابت می‌کند مسیر پیشرفت و توسعه ایران بدون توجه به تحریم‌ها و با فرض دائمی بودن آنها بسیار دست‌یافتنی و واقع‌بینانه‌تر از مسیری است که در آن چشم به دستان غرب دوخته‌اند و به میز مذاکرات و توافق با آمریکا امید بسته‌اند.
سرپرست ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه مکتب امام در همه ابعاد کاربرد، کارکرد و زایش دارد، گفت: امروز کشورهای غربی از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که فکر درگیری نظامی با ایران را نمی‌توانند داشته باشند.