احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

انتخابات ریاست جمهوری کمتر از سی روز دیگر برگزار می‌شود. هیچ جریانی دو هفته قبل این تصور را نداشت که به این زودی، باید برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. اصولگرایان نیز که همچنان شکاف‌های انتخابات مجلس را نظاره می‌کردند، حالا باید به دنبال اجماع باشند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری:

مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم می‌خواهند راه رجایی و رئیسی ادامه پیدا کند و رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد.
دولت بهار رسانه نزدیک به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری اعلام کرده است که جمعی از مردم از احمدی نژاد خواستند برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.
عدالت با سوار ماشین ارزان قیمت شدن برقرار نمی شود

سعید جلیلی چرا درباره ارتباط خود با ساداتی نژاد سکوت کرده است؟

بدون تردید آقای جلیلی که تصمیم دارد بر صندلی مرحوم رئیسی تکیه بزند، می‌خواهد ادامه‌دهنده وضع موجود باشد. زیرا بعید است، منتقد آن مرحوم و روش دولت‌داری ایشان باشد. پس باید از وضع موجود دفاع کند.
یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام تا با برنامه و کارنامه بر مدار مردم زمینه رفع چالش‌ها فراهم شده و گره از اقتصاد کشور و سفره مردم باز شود و نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به معرفی خود به عنوان نامزد اصلی این حزب گفت: با توجه به اینکه حزب عضو جبهه اصلاحات است، منتظر نظر این جبهه هستیم و جبهه اصلاحات باید درباره نامزد نهایی تصمیم‌گیری کند.

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام طی بیانیه‌ای اعلام کرد که آقای فتاح حکم رهبری را مدال افتخار و خدمت در ستاد اجرایی را فرض می‌داند و در انتخابات ریاست‌‌جمهوری کاندیدا نخواهد شد.