احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر در این عرصه حضور پیدا کردم با شناخت دقیق آمده‌ام و امیدوارم در صورت انتخاب بتوانم با برنامه‌ای که دارم و معتقدم قابل اجرا و عملیاتی است کشور را بیش از گذشته در همه سطوح اقتصادی، سیاسی و فرهنگی که همه اینها از مولفه‌های امنیتی و اثرگذار هستند، ارتقاء دهیم.

رهامی با بیان اینکه جریان دوم، یعنی جریان معتدل اصلاحات هم به شخص خاصی فعلا نظر ندارند، گفت: از مجموع دوستان خواستند که بیایند، به بنده، آقای پزشکیان و آقای جهانگیری گفتند که شما ثبت نام کنید.
همسر رئیس جمهور مغتنم و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است.
محافظ سابق خاتمی که در ماه‌های اخیر در مصاحبه‌ای از قصد خود برای ترور رئیس جمهور وقت گفته بود حالا می‌گوید که در سال پایانی ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی تمایل داشت که در سفر او به خرم‌آباد ترورش کند اما فکر می‌کرده که «صلاحدید رهبری این نیست» و از این کار منصرف شده است.
نتیجه نظرسنجی موسسه افکارسنجی ملت مرکز پژوهش‌های مجلس از سنجش مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نشان می‌دهد میزان مشارکت در این دوره از انتخابات بالای ۵۳ درصد خواهد بود.
سیدمیکائیل محمدى سخنگوى حزب پیشرو اصلاحات کشور گفت: مهندس على صوفى دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات کشور امروز به ساختمان وزارت کشور براى ثبت نام انتخابات ریاست جمهورى خواهد رفت.