احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

بیانیه تهیه کنندگان رسانه های دیداری؛

جوهر انگشتان مرزهای استقلال کشور را تعیین می کنند

کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در بیانیه ای با اعلام حضور این بخش از جامعه هنری کشور، هموطنان را به مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کرد.
شاید 8 سال زمان کافی و مناسبی بود تا هم نتیجه عدم وحدت مومنانی که سودای نشستن بر صندلی پاستور داشتند، مشخص شود و هم نتیجه اعتماد مردم به شعر و شعار که نتیجه شد آنچه که نباید می شد تا دغدغه عبور مردم از رقم زنندگان وضع موجود شکل بگیرد.
کم‌تر از دوازده ساعت به برگزاری سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری، مانده است. این انتخابات نیز همچون انتخابات دوره‌های قبل، دارای حواشی زیادی است. از وعده‌های عجیب برخی نماینده‌ها گرفته تا مناظرات بحث برانگیز نامزدان.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات را مقدمه خلق فرصت تحول و حلال مشکلات مردم و کشور دانست و تاکید کرد: به فضل الهی، فردا چشم شیطان بزرگ کور و دشمنان انقلاب و میهن اسلامی مایوس و سرافکنده خواهند شد.
در 22 فروردین در متنی دربارۀ عطار تصور شد اشارتی سیاسی مد نظر است حال آن که مطلقا چنین قصدی در میان نبود اما ساعاتی مانده به متفاوت ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی همان سطور را نقل می کنیم با قصدی کاملا سیاسی...
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سال92 که رقیب ما رئیس جمهور شد، سعی کردیم با همه‌ توان دولت مستقر را کمک کنیم؛ حالا که این وظیفه دو چندان است.

برخی گزارش‌ها از این حکایت دارد که پرواز همای خواننده رسمی ستاد ابراهیم رئیسی است، اما اظهار نظر او درباره سرنگونی هواپیمای اوکراینی برای او دردسرساز شده است.
روسای تشکلات استانی و عالی کارگران با صدور بیانیه مشترکی از نامزدی علیرضامحجوب دبیرکل خانه کارگر در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی تهران حمایت کردند.
آیت‌الله سیدکمال حیدری طی بیانیه‌ای از عموم درخواست کرد در انتخابات پیش رو شرکت کنند تا فرصت سوءاستفاده از دشمنان جمهوری اسلامی سلب شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به شرایط ویژه این‌دوره از انتخابات، افزایش شعب رأی‌گیری در دستورکار قرار گرفت و پیش بینی ۶۷ هزار شعب کردیم که از این منظر ۲۲ درصد نسبت به انتخابات مجلس و ۷ درصد نسبت به انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری افزایش داشتیم.