احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

نماینده سابق مجلس گفت: چطور مدافعان حجاب باید آزادانه بیایند استادیوم آزادی دفاع کنند از عقیده خود اما به مخالفان حجاب اجازه ندهیم حضور داشته باشند و این بر خلاف دموکراسی و بر خلاف جمهوری است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، کسب مقام اول المپیاد جهانی زیست‌شناسی توسط دانش‌آموزان ایران را تبریک گفت.
مهاجری گفت: آقای قالیباف در مجلس گاهی انتقادات تندی علیه دولت انجام می‌دهد که شاید در افکار عمومی نشان‌دهنده چالش رئیس مجلس و رئیس دولت است. من در مورد اینکه آیا اختلافاتی پشت پرده رخ داده و بین این دو اختلافاتی وجود دارد، خبر ندارم.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: انتشار مطالب کذب و تخریب ها به دلیل مواضعم در رابطه با بی حجابی است، با رانت خواری مخالفم و به هیچکس اجازه سوء استفاده از نامم را نمی دهم.
بعد از گذشت بیش از ٢ سال مشخص شده فرزند آقای میرسلیم، چهره سرشناس اصولگرایان و نماینده تهران در مجلس یازدهم در بهمن‌ماه سال ١٣٩٨ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی که گویا به مسایلی از جمله ارتباطات وی با سازمان مجاهدین خلق بر می‌گشته به ۵ سال زندان محکوم شده بود
حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات نوشت: وقاحت، پررویی، هتاکی و بی ادبی خانم بدحجاب و فرد همراه با همسوی او در بددهنی، و از آن بدتر در دست بردن به روسری خانم محجبه، شرم آور و برای غیرت مندان مسئولیت آور است.
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: من شهادت می‌دهم که شورای نگهبان از آغاز تا کنون به دنبال انجام وظایف محوله خود بوده است و حتی برای شنیدن و بررسی نقدها و انتقادات، سینه فراخ و سعه صدر دارد.
یک فعال سیاسی گفت:  وضعیت اقتصادی روزبه‌روز بدتر می‌شود و فشارها بر مردم افزون‌تر. حالا در این شرایط مشخص نیست دولت می‌تواند دست‌ِکم قیمت‌ها را ثابت نگه دارد یا همین‌طور باید شاهد رشد عجیب‌وغریب قیمت‌ها باشیم؟

خطیب نماز جمعه تهران، گفت: مسئله غدیر مسئله استثنایی تاریخ بشر است و خداوند برای هیچ حادثه‌ای به اندازه‌ی غدیر اهمیت به خرج نداده است.
معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: در برجام تسیلم نمی‌شویم ولی مذاکره منع ندارد و رهبر معظم انقلاب هم اجازه داده ولی مقابل زیاده خواهی‌ها کوتاه نمی‌آییم، بنا نیست دولت میز مذاکره را ترک کند اما بنا هم نیست تسلیم زیاده خواهی‌های طرف مقابل شویم.
حسین شریعتمداری در یادداشتی که سایت شورای نگهبان منتشر کرده است نوشت: گفته می‌شود ـ و دور از انتظار هم نیست ـ که ۷۰ درصد کسانی که به هنگام پیروزی انقلاب اسلامی در قید حیات بوده‌اند، از دنیا رفته‌اند و بر این اساس ادعا می‌کنند که رفراندوم تعیین نوع حکومت از استواری و اتقان قبلی برخوردار نیست!