مهاجری:

آقای قالیباف! گلیم خود را از بدنامی برهانید و طرف درست تاریخ بایستید

فعال اصولگرا خطاب به قالیباف نوشت: اصلا مهم نیست که رای‌دهندگان به شما در مرحله اول در مرحله دوم به کدام کاندیدا رای می‌دهند. مهم این است که شما از خودتان برای آینده چه شخصیتی برمی‌سازید.
تصویر آقای قالیباف! گلیم خود را از بدنامی برهانید و طرف درست تاریخ بایستید

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا نوشت:

جناب آقای محمدباقر قالیباف

با سلام

تلاش‌تان برای رئیس‌جمهور شدن بعد از چند دوره و پس از ۱۹سال باز هم ناکام ماند و باید به همان سقف پرواز فعلی که ریاست مجلس است بسنده کنید. کاش به قولی که به نمایندگان داده بودید پایبند می‌ماندید و نامزد نمی‌شدید و اینقدر بد نمی‌باختید.

حالا که اشتباهی بزرگ از پس اشتباهات متعددتان کرده‌اید و شکست خورده‌اید بیایید تا فرصت هست، گذشته را جبران کنید.

در انتخابات اخیر جزو ۴کاندیدایی بودید که اصطلاحا در «جبهه‌انقلاب» قرار داشتید. من و شما خوب می‌دانیم که این نام فریبا یک دروغ بزرگ بیش نیست و دیدید که در انتخابات اخیر مجلس بخشی از همین جبهه انقلاب بداخلاقی‌هایی کرد که در تاریخ بعداز انقلاب سابقه نداشت. این را گفتم تا توجه‌تان را به این نکته معطوف کنم که شما را در «جبهه انقلاب قرار داده اند تا هرچه علیه‌تان انجام گرفت جرات نکنید به این اسم توخالی و پفکی پشت کنید.

حالا و در مرحله دوم انتخابات، در برابر یک انتخاب بزرگ قرار گرفته‌اید. یکی تسلیم شدن به همین جبهه انقلاب و دفاع از آقای سعید جلیلی و دوم برائت جستن از آن و ایستادن در سمت درست تاریخ.

یک سمت تاریخ آن است که از اندیشه افراطی‌گری و طالبانیسم و ارتجاع و تحجر دفاع کنید و سمت دیگر تاریخ آن است که به این تفکر(که پشت صحنه اش را می‌شناسید) پشت‌پا بزنید.

شخصا آقای جلیلی را به دلیل همه نگاه‌های مرتجعانه و بسته ‌ش و کارنامه مردودش عنصری مضر برای ایران می‌دانم اما تا همین هفته پیش اورا فردی اخلاقی می‌پنداشتم که آن هم در مناظره چهارم به هم ریخت و متاسفانه بی‌ادبی‌اش را نسبت به آقای پورمحمدی دیدیم. و دریافتیم تنها ویژگی مثبتش هم در لحظه‌ای هوا شد.

حالا وقت تصمیم شماست. اینک که حذف شده‌اید می‌توانید در رفتاری ناپسند و البته قابل انتظار! به هواخواهان خود بگویید به تفکر خطرناک طالبان رای دهند و نیز می‌توانید کاملا سکوت و حتی از رقیب آقای جلیلی حمایت کنید.

اصلا مهم نیست که رای‌دهندگان به شما در مرحله اول در مرحله دوم به کدام کاندیدا رای می‌دهند. مهم این است که شما از خودتان برای آینده چه شخصیتی برمی‌سازید.

تاریخ سخت بی‌رحم است و نگاه نمی‌کند به اینکه چه کسانی امروز بنام رفیق و همراه به شما باریکلا می‌گویند. اگر طرف درست تاریخ بایستید، گلیم خود را از بدنامی رهانیده آید و اگر طرف غلط بایستید نه فقط به لعنت تاریخ گرفتار می‌شوید که از چندروز دیگر سرزنش فرزندان این آب و خاک را باید تحمل کنید، حتی اگر جلیلی همچون شما ببازد.

منبع: نامه نیوز

694364