احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

صادقی در پاسخ به این سوال که واکنش سران نظام به خواسته‌های اصلاح‌طلبان چه بوده است، گفت: سران نظام نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند.
روزنامه کیهان نوشت: آقای ربیعی به‌عنوان فردی دارای سوابق امنیتی، آیا خبر ندارد چه تعداد از مدیران و نمایندگان و روزنامه‌نگاران مدعی اصلاح‌طلبی در طول این دو دهه در غرب پناهندگی گرفته و در خدمت شبکه دروغی درآمده‌اند که یک ضلع اصلی طراح و تحریک‌کننده اغتشاشات اخیر بوده است؟
در پی اغتشاشات اخیر، رویکرد تروریستی شبکه سعودی اینترنشنال کاملاً آشکار شد. در تازه‌ترین مورد، یک به اصطلاح کارشناس این شبکه تروریستی، کشتن مأموران حافظ امنیت را یک اقدام اخلاقی خواند و حتی گفت که اگر بتوانی، اما مأموری را نکشی، مرتکب کاری غیراخلاقی شده‌ای!
وقتی مردم کردستان از بیم توحش ضدانقلاب جرئت یک شکلات تعارف کردن به رئیس‌جمهور خود را ندارند، آیا به سایر مواضعی که از قول آن‌ها بیان می‌شود، می‌توان اعتماد کرد که اعتراف اجباری نباشد؟ آیا اگر فرزندشان را ضدانقلاب بکشد، آزادی دارند که بگویند ضدانقلاب ما را عزادار کرده است؟ یا مجبور خواهند شد گردن نظام بیندازند؟
از ابتدا بردن بازیکنان به دیدار رییس‌جمهور اشتباه بود. در شرایط عادی چنین دیداری مشکلی نداشت ولی برنامه‌ریزان سیاسی باید توجه می‌کردند که این دیدار در شرایط اعتراضی کشور می‌تواند به منزله بهره‌برداری سیاسی تلقی شود.
فضای سایبری و امنیت به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های حیاتی هر کشور، در جهانی که با شتابی شگرف به سوی یک دهکده کوچک اطلاعات در حال حرکت است اهمیت ویژه یافته است.
سیدعطاءالله مهاجرانی در روزنامه اعتماد نوشت:فوتبال بدون شک جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های زمانه است. گردش مالی که در فوتبال در جهان جاری است با هیچ ورزش دیگری قابل مقایسه نیست. در دهه گذشته بیش از ۵۰ میلیارد دلار هزینه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال شده است!
مثل خیلی چیزهای دیگر هنوز هم فکر می کنیم باید هرچیزی را یک جورهایی با امر مقدس پیوند بزنیم. این موضوع بیش از آن که به دغدغه دینی و معنوی ما برگردد یک جورهایی گریز از مسئولیت و شانه خالی کردن از کوشش و تلاشی هم پای دیگران است.
رسانه اصولگرا نوشت: براندازان آلبانی‌نشین اساسا زیر‌ میز فوتبال به‌عنوان امر ملی زدند و بعد از رونمایی از ایده تجزیه‌طلبی و زیر بلیت سعودی رفتن در حوزه رسانه، این‌بار خود را در جبهه مقابل یک امر عمومی قرار دادند و به جمهوری اسلامی باز هم این گارانتی را دادند که همچنان با یک اپوزیسیون عقب‌مانده طرف است.
کیهان نوشت: در تاریخ جام جهانی، کم سابقه یا بی‌سابقه است که کسانی به دشمنان تاریخی یک ملت پناه ببرند، حمایت‌های انبوه سیاسی و رسانه‌ای بگیرند و با پروپاگاندای سنگین، خواستار حذف تیم ملی آن کشور از جام جهانی شوند!