پس لرزه توهین حدادعادل به لیست های انتخاباتی: ما خوبیم؛ بقیه ناچیز!

اظهارات روز گذشته غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره لیست های انتخاباتی ، واکنش هایی در پی داشت.
تصویر پس لرزه توهین حدادعادل به لیست های انتخاباتی: ما خوبیم؛ بقیه ناچیز!

به گزارش سایت خبری پرسون، روز گذشته حداد عادل در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درمورد اینکه چرا لیست های متعدد اصولگرایان صادر شد پاسخ داد؛ همیشه در کنار یک چنار بلند چند پاجوش متعدد نیز زده می شود. این اظهار نظر نه چندان مناسب پدرخوانده جریان اصولگرایی در مقام خود نوعی بی احترامی به باقی کاندیداهای جریان انقلابی تلقی می شود.

از سوی دیگر، جبهه یاس (یاران انقلابی، سلام) در حمایت از فهرست شورای وحدت در تهران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛

باسمه تعالی

اننخابات امسال یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی است. با گذشت حدود یکسال از اغتشاشات سال گذشته که به شکست فتنه از قبل طراحی شده توسط ایادی استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی انجامید، دشمنان با تحریم انتخابات، بار دیگر درصددند تا ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی عزیزمان را مورد آزمایش قرار دهند و این بار هم به فضل الهی ابتر خواهد ماند.

جبهه یاس ضمن دعوت آحاد مردم شهید پرور ایران اسلامی جهت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه در استان تهران از عموم مردم دعوت می نماید تا به نامزدهای فهرست شورای وحدت رأی دهند، فهرستی که با عبور از نام آشنایانی که مسبب وضعیت موجود کشور بوده اند و قرار دادن درد آشنایان در این فهرست، امید مردم را برای تحول جهت زندگی بهتر رقم خواهد زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

611900