احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

روزنامه جوان نوشت: دیدار علی کریمی، یکی از لیدرهای مجازی اغتشاشات اخیر ایران با رئیس‌جمهور آلمان خبری بود که اواخر هفته گذشته منتشر شد. علی کریمی پس از نقش‌آفرینی مجازی در آشوب‌های اخیر کشور، توانست همراه با خانواده‌اش ویزای امریکا را دریافت کند و قرار است به زودی از آلمان به امریکا برود.
نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه پاسداران در گزارشی به «نوسانات ارزی» پرداخته و برخی دلایل شدت گرفتن قیمت دلار و سایر ارزها را ارزیابی کرده است. در این گزارش نویسنده هیچگونه نقد و انتقادی درباره نقش دولت و بانک مرکزی در نوسانات اخیر دلار که مرزهای تاریخی قیمتی را جابجا کرده، دیده نمی‌شود.
روزنامه ایران در مطلبی نوشته، رشد اقتصادی شش‌درصدی در دولت رئیسی در حالی اتفاق افتاده است که دولت قبل اقتصاد را با رشد منفی تحویل داد، صنعت رشد ۵.۱ درصدی داشته است، تجارت خارجی افزایش دو برابری پیدا کرده، نرخ تورم به رغم شوک ساماندهی ارز ترجیحی نسبت به سال آخر دولت روحانی رو به کاهش گذاشت و از نرخ تورم تاریخی ۴۹ درصدی سال ۱۳۷۴ یعنی همان سالی که هاشمی رفسنجانی ریاست‌جمهوری را بر عهده داشت به مراتب پایین‌تر است.
آیت‌الله مکارم با تاکید بر اینکه اینکه «در بسیارى از قوانین جنایى و جزایى دنیاى امروز نیز این مطلب به وضوح دیده مى‌شود که براى یک نوع جنایت چند مجازات را در نظر مى‌گیرند»، می‌نویسد: مثلاً در پاره‌اى از جرائم، در قانون مجازات مجرم، حبس از سه سال تا ده سال تعیین شده و دست قاضى را در این باره باز گذاشته‌اند، مفهوم آن این نیست که قاضى مطابق میل خود سال‌هاى زندان را تعیین نماید.
روزنامه اعتماد نوشت: مخالفت‌هایی که این روزها با فضای مجازی می‌شود فقط در کلام نیست. وزارت محترم ارتباطات گفتارها را به عمل تبدیل کرده و با کند کردن اینترنت و کاهش عرض باند عملا دسترسی مردم را مسدود کرده و عصبانیت شهروندان هم برایش هیچ اهمیتی ندارد.

وزیر پیشین راه و شهرسازی در کانال تلگرامی خودنوشت: جناب خاتمی رهبر معنوی جریان متشکل اصلاح‌طلبی است و بنابراین، مخاطب قراردادن ایشان به‌معنی مخاطب قراردادن تمام جریان‌های اصلاح‌طلب است و نه یک شخص خاص.
روزنامه سازندگی نوشت: رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: اگر ما ریشه مشکلات را انکار کنیم نه تنها نمی توانیم آنها را حل کنیم بلکه حتی نمی توانیم آنها را جمع کنیم و از آقای رییسی و سایر مسئولان اجرایی وتقنینی می خواهم که با تامل به حوزه های گوناگون بنگرند، شاید مشکلی را دیدند و برایش راه حلی داشتند که وضعیت فردا را اگر از امروز بهترنمی کند، بدتر نکند.
نعمت احمدی حقوقدان خطاب به میرسلیم نوشت:​ برادر عزیز!چه کسی عامل ناآرامی است؟ هر رهگذری که بازداشت شده است عامل ناآرامی است؟ و هر فرد دستگیرشده باید اعدام شود؟ نمی‌دانم تعداد بازداشتی‌ها یا به گفته آقای میرسلیم دستگیرشده‌ها چقدر است، اگر فتوای ایشان لازم‌الاجرا باشد همه دستگیرشده‌ها باید اعدام شوند.
« اگر قرار بر مقایسه باشد، باید گفت سال ۱۹۷۸ که آرژانتین پیروز شد یک سال بعد، ایران بساط رژیم آمریکایی شاه را برچید و امسال قرار است بساط اسرائیل را بر چیند و تفاله‌های کاسه‌لیس رژیم صهیونیستی را به سطل آشغال بریزد!»
علی دایی که سارق گردنبندش را نبخشید، درباره اغتشاشگران می گوید نباید آنها را مجازات کرد

حمله عجیب به علی دایی در رسانه شهرداری تهران

آبان ماه سال99 خبری در رسانه‌ها منتشر می‌شود که محتوای آن نشان می‌دهد یکی از فوتبالیست‌های مشهور که بعدا معلوم می‌شود علی دایی است، طعمه سرقت شده است.