احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

فقط خدا میداند، چقدر از کاهش دمای کشور خوشحالند و فقط او میداند چقدر انتظار این را میکشــند که مقام مسئولی در تریبون های رسمی بگوید، مثال گاز فلان منطقه به خاطر سرمای زیاد دچار اُفت فشار شده یا در فلان روســتا مردم دیگر گاز ندارند. چرا؟
بعد از اعلام دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تروریستی بودن شبکه اینترنشنال، برخی کارمندان این شبکه که تصویر آنها پخش شده، به‌دلیل احساس ناامنی خواستار تدابیری برای تأمین امنیت خود شده‌اند و برخی دیگر با مسئولان و افراد پشت‌پرده این شبکه تروریستی درگیر شده‌اند.
دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام می‌گوید: اینکه طرف چاقو بکشد و خیابان‌ها را ببندد و جلوی ماشین‌ها را بگیرد و بین مردم رعب و وحشت ایجاد کند، مصداق ترور است و جوابش اعدام است.
علی مطهری گفت: به نظر می‌آید عده‌ای درون حاکمیت هستند که این‌ها از اینکه ما به حال طبیعی برگردیم ناراحت می‌شوند. یعنی اگر برجام برقرار شود و قانون «اف‌ای‌تی‌اف» را امضاء کنیم و به حال طبیعی برگردیم این‌ها ناراحت می‌شوند. باید جستجو کرد که علت آن چیست؟ آیا خدای نکرده منافعی دارند؟ چرا دوست دارند همیشه کشور در حالت غیرطبیعی باشد؟
امام جمعه موقت اصفهان در اظهاراتی گفت: خیلی از خانم‌های بی‌حجاب در خیابان از جلوی من رد می‌شوند. این وظیفه من نیست که به آن‌ها تذکر بدهم.
اغتشاشاتی که گذشت، در اوج بودن ایران را نمایاند. کنش اغتشاشگران نه مبتنی بر نقاط ضعف ما، که اتفاقاً بر پایه وجوه مثبتی بود که در این سال‌ها کسب کرده‌ایم.