احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

همسر رییس جمهور ایران در سفر به ونزوئلا، طی گفت‌وگویی با تاکید بر اهمیت نقش زنان ایرانی در پیشرفت‌های علمی کشور و حفاظت از فرهنگ ایرانی در برابر تهاجم فرهنگی غرب، از تلاش‌های «دیکتاتوری رسانه‌ای» غرب برای تخریب جایگاه نظام خانواده در جوامع، به ویژه ایران انتقاد کرد.
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: اگر انتخابات معنادار باشد و حداقل‌ها در آن رعایت شود، مردم و جریانات سیاسی، حتما از آن استقبال می‌کنند.اما طی دوره‌های اخیر، انتخابات در کشور بدون معنا شده. اسمش انتخابات است، ولی انتخابات نیست.
دیگر همه می‌دانند که دکتر ظریف وزیر خارجه سابق ایران روحیه و خلق خاصی دارد و دوست ندارد به سوالات جدی و غیرکلیشه‌ای درباره عملکردش پاسخ دهد.
چنین روزی در 23 خرداد سال 1388 محمود ‌احمدی‌نژاد به‌عنوان رئیس‌جمهوری ایران معرفی شد و دور دوم ریاست‌جمهوری‌اش را آغاز کرد؛ دوره‌ای که در حوزه سیاست‌خارجی، مهم‌ترین پرونده ایران، مناقشه هسته‌ای با غرب بود. محمود احمدی‌نژاد پس از ابوالحسن بنی‌صدر مورد انتقادترین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که هیچ گروه و جناحی حاضر نیست مسئولیت اتفاقات دوران او را برعهده بگیرد.
در یک نامه نوشتم با روحیاتی که از احمدی‌نژاد سراغ دارم او بدون‌تردید موضوع دریافت پول از شهرام جزایری را پیش خواهد کشید، ازاین‌رو بهتر است خودِ کروبی در همان ابتدای مناظره با طرح روشن و شفاف موضوع، به شایعات و شبهاتِ ماجرا پاسخ دهد.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟
برخی منابع خبری مدعی شدند مسعود کشمیری عامل ترور شهیدان رجایی و باهنر در حمله روز گذشته به خانه امن اعضای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پاریس کشته شده است.
به بهانه سالگرد آغاز فتنه ۱۳۸۸

چه کسی در انتخابات تقلب کرد؟

«تشکیک در سلامت انتخابات و القاء تقلب در آن»، «اعلام پیروزی در انتخابات قبل از آغاز یا پیش از پایان آن»، «بازی با رنگ‌ها» ‌و... تمامی این طرح‌ها و برنامه‌هابرای شکست انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران خاطرنشان کرد: تعیین ساعت 6 برای آغاز به کار ادارات به زندگی خانواده‌ها لطمه وارد می‌سازد بخصوص اگر هم مادر و هم پدر کارمند باشند و فرزندان کوچکی نیز داشته باشند که نیاز به حمایت آنها دارند و قبل از ساعت 6 صبح مهدکودک یا کلاسی فعال نیست که بتوانند فرزندانشان را به آنجا بسپارند.
وجه مهم دیگر اظهارات ظریف دفاع از عملکرد خود و تیم مذاکره‌کننده برجام بود. هیچ‌گاه در اینکه انتقادات و حملات مخرب علیه او و تیمش منصفانه و عالمانه نبوده، تردیدی وجود نداشته است.
نگاهی به روزنامه‌های شرق، اعتماد، سازندگی، هم میهن، مردم‌سالاری، آرمان ملی و دیگر رسانه‌های منتسب به جریان غربگرا یا همان طیف مدعی اصلاحات نشان می‌دهد که این رسانه‌های در اقدامی هماهنگ و به صورت زنجیره‌ای سفر پربار و پردستاورد رئیس‌جمهور و دولت مردمی به آذربایجان شرقی را که موجب شکستن طلسم برخی مشکلات مزمن و به سرانجام رسیدن برخی پروژه‌ها با سابقه بیشتر از دو دهه در این استان شد را سانسور کردند.