احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

امام جمعه موقت تهران مطرح کرد:

دو ویژگی مهم امام خمینی(ره)

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد گفت: امام راحل دو ویژگی خیلی بارز و مهم داشتند؛ اول معرفت نفس و دوم معرفت خداوند و عبودیت. ایشان با دارا بودن همین ویژگی‌ها که در کمتر انسانی پیدا می‎شود توانستند یک شخصیت تاریخ‌ساز، تحول‌آفرین و برجسته شوند.
سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق وزیر و کارکنان وزارت خارجه با آرمانهای امام؛

کار بزرگ انقلاب، وارد کردن «رای مردم» به حکومت است

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: نخستین کار بسیار بزرگ انقلاب اسلامی، وارد کردن «رای مردم» به حکومت است.
زینب سلیمانی فرزند سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی در واکنش به اتفاقات آبادان نوشت: آبادان و خرمشهر و تمام خوزستان برای حاج قاسم مظهر ماندن و استقامت بود؛ مردم خون‌گرمش را چو جان دوست ‌داشت و برای دردها و رنج هایشان اشک می‌ریخت و به یاری‌شان می‌شتافت.
مقدم تاکید کرد: اصلاح‌طلبان مسبب اوضاع فعلی هستند ولی روحانی را مقصر اصلی جلوه دادند ... اصلاح‌طلبی از یک گفتمان متعین حداکثری به یک گفتمان ائتلافی تقلیل پیدا کرده است، به طوری‌که برای جذب اقبال عمومی به هر جریانی حتی جریان‌های برانداز متوسل می‌شوند.
عضو هیأت علمی دانشگاه با بیان اینکه از زمان روی کار آمدنِ دولت آیت الله رئیسی یکسال هم نگذشته است افزود: 8 سال به آقای روحانی زمان داده شد؛ نه تنها در این مدت اتفاق مثبتی رخ نداد بلکه اوضاع بدتر شد، یک سال هم به دولت آیت الله رئیسی فرصت بدهیم.

جبهه پایداری بعد از اینکه در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی توانست بخش زیادی از نیروهای خود را مستقر کند و پس از اطمینانی که از دولت پیدا کرد در سال سوم مجلس شورای اسلامی برای تصاحب ریاست مجلس خیز بلندی برداشت.

شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟

زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان

تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
یک استاد دانشگاه گفت: رهبری در سال 79 در یک سخنرانی با سران نظام که در آن زمان اصلاح‌طلب بودند خواستند تا مقصود خویش را به طور مشخص از اصلاح‌طلبی روشن کنند. پس از سرگردانی اصلاحات، حضرت آقا پی برده بودند که آنها دیگر کم آورده‌اند.
اخیراً اکانت مجازی یکی از افراد مرتبط با رسانه‌های خارجی مدعی شد که عبدالباقی از بستگان دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت : موضوع جمعیت، در امت اسلام به عنوان یک اصل مطرح بوده است و این که جامعه و یک کشور به نام پیامبر(ص) تشکیل دهیم و برخلاف سیاست اعلام شده آن حضرت اقدام کنیم بزرگترین ننگ برای ما در برابر آن حضرت است.
لاریجانی با تاکید بر اینکه باید هزینه اقداماتی مانند ترور را بسیار بالا ببریم، گفت: بدون شک رژیم صهیونیستی و نوکران منافقین در این قضیه دخیل هستند و رژیم اسرائیل قطعاً هزینه سنگینی می‌پردازد همانطور که کل هستی آنها در حال تزلزل است.
«گربه‌های عابد شده، حال که اثر گذاری مثبت و سازنده یک سرود را شاهد هستند، تاب و تحمل از دست داده و با انواع تحلیل‌های سست و بی‌پایه، سرود پیوند دهنده قلب کودکان و نوجوانان با مولای غایبشان را برای آنها مضر می‌خوانند!»
اینکه ما نمی‌توانیم خطای هر فرد را به دیگری اعم از خانواده یا قشر یا مذهب و ملیت او تسری دهیم، به‌طور کلی حرف درستی است. ولی چرا این مورد درباره روحانیون رعایت نمی‌شود؟
وقتی می خواهند نهالی را در خاک بنشانند، اگر خاک مساعد نباشد و نتواند نهال را نگه دارد بعد از مدت کوتاهی آن برگهای سبز و گل های تازه شکفته و غنچه های زیبا به سرعت پژمرده و خشک خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ‌امروز جریان ناهنجاری بی‌حجابی در مسیر ریشه‌کن کردن اسلام قرار گرفته که اساس دین را از بین ببرد که طبق آیات قرآن باید جوّشکن بود و با جریان ضد دین و مروج منکرات شرعی مقابله کرد.
جناح اصولگرا سرخوش از پیروزی در انتخابات مجلس هفتم به‌اصطلاح روزگار تلخ مجلس ششم را پشت سر گذاشت اما هنوز یکسالی باید دولت اصلاح‌طلب را تحمل می کردند.