احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: پایداری که سهم 50 درصدی می خواهد نخست عملکرد نمایندگانش را در مجلس فعلی ارائه کند و بگوید در 3.5 سال گذشته نمایندگان جبهه پایداری چه عملکردی از خود به جای گذاشتند و بعد دنبال سهم خواهی باشند.
فکر نکنید صبر مردم بی‌پایان است. از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند. اگر به رسالت دینی و قانونی خود که خدمت به محرومین و اجرای عدالت است عمل نمی‌کنید، لااقل برای بقاء خودتان و حکمرانی‌تان فکری بکنید.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
ماجرای اصابت گلوله به سر نماینده مجلس

ممیزی‌های شگفت‌انگیز در دوران میرسلیم

میرسلیم این روزها در شبکه‌های اجتماعی در اوج است؛ هر صفحه‌ای که باز می‌شود، این نماینده مجلس در حال گفتن جمله معروف «لندکروز با پژو 206 تفاوتی ندارد» است؛ سخنانی که در یک برنامه زنده تلویزیونی بیان کرد و پس از چند روز، از مجری و تهیه‌کننده و میهمان دیگر برنامه که او هم یک نماینده مجلس است، شکایت کرد.
جواد لاریجانی در مصاحبه با روزنامه ایران با اشاره به اینکه" اصلاح‌طلبان بر طبل عدم حضور در انتخابات می‌کوبند" گفت: توطئه‌های دشمن برای انتخابات و پیروی جناح اصلاحات از آن، مسأله بدی است. اصلاح‌طلبان یک روز می‌گویند رفراندوم می‌خواهیم و روز دیگر می‌گویند نظارت استصوابی خوب نیست؛ این سخنان، حرف‌های قشنگی برای یک آدم میهن پرست نیست.
مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری:

هیچ نظام مردم‌سالاری بدون انتخابات معنا ندارد

دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: رفع موانع مشارکت مردم همچون مشکلات معیشتی و اقتصادی اهمیت دارد و باید برای برطرف‌کردن‌شان اقدامات اساسی انجام شود.
رییس خانه احزاب ایران گفت:‌ مجوز حزبی که انتخابات را تحریم می‌کند یا مردم را به عدم شرکت در انتخابات فرامی‌خواند باید از سوی مسئولان مورد تجدید نظر قرار گیرد.