احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

عباس سلیمی نمین گفت: نمی‌دانم چه اصراری است که برخی از رسانه‌های داخلی با رسانه‌های خارجی همراه می‌شوند و می‌گویند گشت ارشاد مجدداً فعال شده است چون گشت ارشاد با کارکرد قبلی باز نخواهد گشت.
یادگار امام در واکنش به قرآن سوزی در سوئد، تأکید کرد: این چنگی که به صورت جامعه اسلامی کشیده شده، نیازمند شناخت و شجاعت است. اینها همه هویت دینی ما را هدف گرفته اند و باید به هدف تصمیم شان شناخت کامل پیدا کنیم. آتش زدن قرآن فقط آتش زدن یک کتاب نیست؛ در دنیا، باید کسی سنگر گرفتن دروغین پشت آزادی بیان را تحمل کرد.
طبق مدارک موجود، حسین رونقی طی پروژه‌ای کثیف و دروغین، با سوءاستفاده از اعتماد دیگران از طریق حساب‌های خانواده و نزدیکانش، حداقل ۳ میلیارد تومان پول دریافت کرده است.
در پی مصاحبه مدیر مسئول کیهان با خبرگزاری فارس که با عنوان «توصیه‌ای برادرانه به خانم خزعلی» منتشر شده بود، روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری جوابیه‌ای منتشر و حسین شریعتمداری نیز توضیحاتی ارائه کرد.
واکنش مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران به اظهارات محمد مرندی

از کسب و کار آقازاده در روسیه چه خبر؟!

در پی انتشار مطلبی با عنوان «واکنش مرندی به رقاص نامیدن اساتید و دانشجویان پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران»  بازنشر شده‌ بود، عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای به ادعاهای مطرح شده از سوی «مرندی» واکنش نشان داده‌است.
سال انتخاباتی کشور با افزایش نشست‌ها، سخنرانی‌ها و اظهارنظرهای فعالان سیاسی تحویل شده و گرچه رقابت این جریان‌ها مهم است اما از دیدگاه تحلیلگران، میزان مشارکت مردم، مهمترین موضوع انتخابات پیش‌رو خواهد بود.
بی بی سی فارسی درحالی که با انتشار یک پست اینستاگرامی سعی کرد، مراسم عزاداری را زیر سوال ببرد، اما ناخواسته دست به یک اعتراف زد.
مراسم تشییع پیکر آیت الله حسن صانعی (ره)، یار دیرین امام و عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز از حسینیه جماران برگزار شد.
فائزه از بنیانگذاران حزب کارگزاران و دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی است و برای کارگزاران سخت است که در این سطح، از خط محافظه‌کاری عبور کند. اما او عضو شورای مرکزی حزب هم است و تا چه زمانی می‌توان این روال کج‌دار و مریز را در موردش ادامه داد؟
سید احمد خاتمی گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید. شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید، هشت سال با رأی مردم حکومت کردید، اما بدانید این ملت و رئیس جمهور از انقلاب، اسلام و انتخابات صیانت می‌کنند
ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس می‌گوید: متاًسفم که تندروها به قدری نفوذ کرده‌اند که همه جا هستند و در کار همه نهادها می‌توانند دخالت کنند و حاکمیت هم نسبت به تندروی نفوذی‌ها بی‌توجه است.