دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ضرب الاجل قانونی مجلس را برای تقدیم بودجه رعایت می‌کنیم گفت: اطمینان داریم که لایحه بودجه قابل دفاعی را به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهیم کرد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اهمیت سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به عراق و روابط تاریخی و ریشه دار دو کشور دوست و همسایه را تشریح کرد و گفت که این سفر از نظر تقویت روابط راهبردی، اهمیت ویژه ای دارد و تاثیر بسیار مهمی بر آینده سیاسی روابط ایران و عراق و صلح و ثبات منطقه ای خواهد داشت.
پزشکیان گفت: ارتباط با کشورهای اسلامی از دیدار با عراق شروع می شود. امیدوارم با کشورهای اسلامی رابطه های خیلی خوب صمیمانه و برادرانه داشته باشیم و مشکلات را از سر راه خود برداریم.
طیف معتدل اصلاح‌طلبان در تلاش‌اند تا این موضوع را جا بیندازند که مسعود پزشکیان وامدار اصلاح‌طلبان نیست. او توانسته برمبنای ویژگی‌های شخصیتی خود، شعار و زاویه نگاهی که مخصوص به خودش بوده، رای بیاورد و اصلاح‌طلبان در این مسیر تنها با او همراه شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه نامتعارف وزرای امور خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان ناظر بر لغو قراردادهای دوجانبه ارائه خدمات هوایی با جمهوری اسلامی ایران و تحریم ایران‌ایر به بهانه ادعای دخالت در مناقشه اوکراین را شدیدا محکوم کرد.

وزیر خارجه ایران در دیدار دبیرکل جدید سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به ظرفیت‌ها و امکانات گسترده کشورهای عضو برای تقویت و تعمیق همکاری‌های اقتصادی در راستای توسعه و پیشرفت منطقه اشاره و تاکید کرد تهران از برنامه‌ها و فعالیت‌های اکو و دبیرکل جدید برای تحقق اهداف سازمان حمایت می‌کند.

وزیر کشور در مجمع استانداران اداور کشور پیشنهاد داد کارگروه هایی برای استان های مختلف از اعضای مجمع استانداران تشکیل شود تا تجربیات عمومی و اختصاصی هر استان به استانداران جدید منتقل شود.

سازمان آگهی های پرسون