دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات طی نامه ای به رییس جمهور با یاداوری شرایط دشوار مطبوعات کشور، خواستار لغو آیین نامه نحوه فعالیت دستگاه های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت( ستاد) و بازگشت اگهی های دولتی به مطبوعات شد‌.

در شرایط فعلی این دیدگاه که رئیس جمهور فعلی تحت حمایت اصلاح طلبان بوده و عملکرد رضایت بخشی نداشته، کاندیدای اصولگرا شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد پررنگ است.
معاون امور مجلس رئیس جمهور از جمع بندی مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت در خصوص اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ حداکثر تا پایان این هفته خبر داد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون بهترین موقعیت برای جهش کارآفرینان است و هیچگاه دولت‌ها مثل این دوره به کارآفرینان محتاج نشده بودند زیرا ناخواسته اتکای دولت به درآمدهای نفتی کم شده است.
نایب ‌رئیس مجلس گفت: خیز جدید کرونا از غرب کشور در حال شروع شدن است، با توجه به اینکه این خیز کرونا از غرب کشور است احتمال اینکه وضعیت کشور عراق خوب نباشد، خیلی بالا است. چون عمدتاً استان‌های غربی درگیر شده‌اند.
وزیر نفت درباره توهین عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رییس‌جمهور در یادداشتی نوشت: رییس‌جمهوری برجسته‌ترین نماد مردم‌سالاری در کشور است و توهین سازمان‌یافته به این جایگاه، به معنای توهین به حاکمیت ملی و نفی جمهوریت نظام است.