سید محمد حسینی درگذشت نماینده مجلس را تسلیت گفت

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روحانی خدوم در دوران مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی در جهت تبیین فلسفه قیام و اهداف امام(ره) بی‌وقفه کوشش کرد.

تصویر سید محمد حسینی درگذشت نماینده مجلس را تسلیت گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن پیام تسلیت سید محمد حسینی آمده است: درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین هاشمیان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار را به خانواده آن مرحوم، بستگان، آشنایان و همشهریان عزیز تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند قادر متعال برای آنان در این مصیبت، صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

وی افزود: این روحانی خدوم در دوران مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی، در جهت تبیین فلسفه قیام و اهداف امام خمینی قدس سره و روشنگری مظالم رژیم دیکتاتوری پهلوی بی‌وقفه کوشش کرد و بعد از پیروزی انقلاب نیز در ۵ دوره نمایندگی مجلس و نیز در شورای بازنگری قانون اساسی در خدمت مردم و نظام اسلامی بود.

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس‌جمهور ادامه داد: حال که این روحانی پرتلاش در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا به دیار باقی شتافته، امید است که مشمول شفاعت امام حسین (ع) گردد و بر خوان جود و کرم آن حضرت میهمان شود.

حجت الاسلام شیخ حسین هاشمیان نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار و نایب رییس اسبق خانه ملت در ۸۸ سالگی دارفانی را وداع گفت.

منبع: ایرنا

706938