دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

وزیر کشور به دعوت وزیر امور داخلی جمهوری تاجیکستان هران را به مقصد شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد.
رییس جمهوری در پی گزارش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اقدامات به عمل آمده درباره زلزله استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان، تاکید کرد که بازسازی همه مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.
غریب‌آبادی در واکنش به توییت سید نظام‌الدین موسوی؛

کسی حق ندارد از مصوبه مجلس کوتاه بیاید/ تمدید یا استمهال در کار نیست

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در مذاکرات روز یکشنبه سازمان انرژی اتمی با مدیرکل آژانس حضور داشته است درباره تفاهم اخیر ایران برای مهلت سه ماهه به آژانس در راستای دسترسی های ضروری توضیح داد.
رئیس مجمع نمایندگان استان:

آقای روحانی قرنطینه خوزستان را تایید کنید

سیدکریم حسینی گفت: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند؛ در این زمینه با معاون رئیس جمهور نیز صحبت شده تا این مساله را پیگیری کند.
رزم حسینی با بیان اینکه 40 درصد اقتصاد کشور توسط وزارت صمت اداره می شود، افزود: در حوزه صنایع، معادن، تجارت، بازار و ... برنامه هایی برای رشد اقتصادی داریم.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بودجه فعلی بودجه مطلوب مجلس نیست، گفت: دولت یک گام در تعامل با مجلس به نفع مردم برداشت و ما نیز از بخشی از اصلاحات خود چشم‌ پوشی کردیم تا اختلافات مانع حل مشکلات مردم نشود.
گزارش پرسون از آمارهای غیر واقعی اقتصادی دولت؛

نمک بر زخم ملت نباشید

با سخنان خود نمک بر زخم عمیق ملت نباشید. اینکه در ماه های پایانی دولت شما قرار داریم توجیه پذیر نیست که به خاطر دفاع از نداشتن کارنامه موفق، حداقل در حوزه اقتصادی چنین به شعور مردم توهین کرده و دردهای آنان را بیشتر نمایید.