در دیدارهای اقتصادی پزشکیان چه گذشت؟

وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیدار با پزشکیان گزارشی از وضع موجود ارائه دادند.
تصویر در دیدارهای اقتصادی پزشکیان چه گذشت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس جمهور منتخب دیدارهایی با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشت.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد بعد از ملاقات با پزشکیان درباره آنچه در این جلسه مطرح شد، گفت: وظیفۀ همۀ ما این است که به دولت چهاردهم در هر سطحی که باشد، کمک کنیم.گزارش عملکرد خودمان را خدمت دکتر پزشکیان تقدیم کردیم.

وی تاکید کرد: وزارت اقتصاد با توجه به نقش ویژه‌ای که در بخش‌های مختلف اعم از مالیه، خزانه‌داری و بودجه دارد تا در حوزه‌هایی مانند مالیات، گمرک، تسهیل محیط کسب‌وکار، برنامۀ راهبردی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ وزارت‌خانه را که پیش از این آماده کرده بودیم را خدمت دکتر پزشکیان ارائه کردیم.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز پس از دیدار با رییس جمهور منتخب، گفت: با توجه به جابه‌جایی دولت؛ لازم بود که در ارتباط با وضع موجود و مسائلی که قاعدتا در چند ماه آینده دولت با آن مواجه خواهد شد گزارشی را خدمت دکتر پزشکیان، ارائه بدهیم. در این دیدار نیز تیم اقتصادی دولت منتخب حضور داشتند و گزارشی را در خصوص مسائل بودجه جاری کشور، بودجه عمومی و نیز در ارتباط با بودجه هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه دادم.

وی افزود: در مورد موضوعاتی چون، سیاست‌گذاری اقتصادی و مسائل مهمی که به ویژه امروز پیش رو است؛ مانند، خرید تضمینی گندم، موضوع هدفمند سازی و پرداخت یارانه‌ها، مسئله بودجه عمومی و در واقع پرداخت‌های جاری و تملک بودجه عمومی در این جلسه مطرح و در باره تصویری که تا پایان سال از این موارد وجود دارد نیز نکاتی کردیم. در ادامه دکتر پزشکیان سوالاتی در خصوص خرید تضمینی گندم و... پرسیدند، که ما هم برای ایشان توضیح دادیم. به عنوان مشاور در خدمت دکتر پزشکیان خواهیم بود.

منبع: نامه نیوز

717718