دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه عنوان کرد:

معرفی ظرفیت های استان ها در خارج کشور

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه عنوان کرد: نمایندگی کشورمان در خارج، ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی هر یک استان ها را به طرف های خارجی معرفی می کنند.
جهانگیری معتقد است اگر گروه‌ها و جریان‌های مخالف دولت در مصدر دستگاه اجرائی بودند، در مواجهه با چنین حجمی از فشارهای بین‌المللی، عملکردی خسارت‌بار برای کشور به جا می‌گذاشتند و مشخص نبود این سرزمین اکنون در چه شرایط اقتصادی و البته اجتماعی و سیاسی به سر می‌برد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

رفع مشکلات جامعه نیازمند یک دولت انقلابی است

اولویت‌های امروز جامعه ما رفع مشکلات اقتصادی، حمایت از معیشت مردم، اشتغال جوانان، رونق اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها است و همه این‌ها یک نسخه دارد و این نسخه اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی را مدیران جهادی و انقلابی می‌توانند اجرا کنند از این رو وجود یک دولت جهادی، انقلابی، پرتحرک، پویا و در خط ولایت لازم است.
وزیر کشور به دعوت وزیر امور داخلی جمهوری تاجیکستان هران را به مقصد شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک کرد.
رییس جمهوری در پی گزارش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اقدامات به عمل آمده درباره زلزله استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان، تاکید کرد که بازسازی همه مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.
غریب‌آبادی در واکنش به توییت سید نظام‌الدین موسوی؛

کسی حق ندارد از مصوبه مجلس کوتاه بیاید/ تمدید یا استمهال در کار نیست

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در مذاکرات روز یکشنبه سازمان انرژی اتمی با مدیرکل آژانس حضور داشته است درباره تفاهم اخیر ایران برای مهلت سه ماهه به آژانس در راستای دسترسی های ضروری توضیح داد.
رئیس مجمع نمایندگان استان:

آقای روحانی قرنطینه خوزستان را تایید کنید

سیدکریم حسینی گفت: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند؛ در این زمینه با معاون رئیس جمهور نیز صحبت شده تا این مساله را پیگیری کند.
رزم حسینی با بیان اینکه 40 درصد اقتصاد کشور توسط وزارت صمت اداره می شود، افزود: در حوزه صنایع، معادن، تجارت، بازار و ... برنامه هایی برای رشد اقتصادی داریم.