دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با رئیس مجلس لیست وزرای پیشنهادی کابینه در جلسه علنی روز شنبه مجلس اعلام وصول خواهد شد.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نمایندگان وکیل مردم در مجلس اند، گفت: پارلمان وکیل الدوله نیست و در راستای دفاع از حقوق مردم به توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، تجارب ارزشمند و برنامه‌های وزرای پیشنهادی، رأی اعتماد خواهد داد.
رییس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پس از بررسی آخرین وضعیت تامین منابع ارزی واردات واکسن کرونا، دستور داد همه تمهیدات لازم برای تسریع در تامین منابع لازم برای واردات واکسن به میزان مورد نیاز به کار گرفته شود.
همگان منتظر رؤیت لیست نهایی کابینه رئیسی؛

چه کسی وزیر آینده راه و شهرسازی می شود؟

علی نیکزاد، محمد اسلامی و سعید محمد نام سه گزینه ای است که به عنوان وزیر آینده راه و شهرسازی شنیده می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه رئیس جمهور برای مسکوت ماندن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، تاکید کرد: بدون ایجاد وزارت مسکن ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی با چالش مواجه خواهد شد.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب محمد مخبر به سمت معاون اول دولت سیزدهم را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: مشکلات کشور طی ۴ سال آینده سامان یابد.
تقاضا می‌شود به عنوان رئیس محترم ستاد ملی مدیریت کرونا دستور فرمایید به نحو مقتضی اهمیت تاثیرگذاری تجمعات غیر منطبق با پروتکل ها به مقامات ناظر و اجرایی در سطح استان‌ها ابلاغ شود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت جدید ایران از توسعه روابط با فرانسه براساس منافع مشترک و احترام متقابل استقبال می‌کند، بر توسعه روابط دو کشور بویژه در زمینه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد و گفت: در هر مذاکره‌ای باید حقوق ملت ایران تأمین شود.
رئیسی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تسریع در کنترل بیماری، درمان و ارائه خدمات به بیماران تاکید کرد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به بهانه‌تراشی برخی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه شنبه اخیر در خصوص موضوع «تعطیلی سراسری»، خواستار اتخاذ تصمیم فوری از سوی شخص رئیس جمهور شد.
‌جناب رئیسی به همین خودمانی، سلام و البته اگر در حضورتان بودم و کرونا هم بود، دستتان را می‌فشردم -هرچند این فقط یک خواب و رؤیاست!- اما شاید روزی تحقق یابد و این قرعه به نام من افتد.