مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که طرح جهش تولید مسکن در انتظار تائید شورای نگهبان است گفت: طبق این طرح دولت مکلف به برنامه‌ریزی و ساخت یک میلیون واحد مسکن به صورت سالیانه است.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تأکید لزوم بر اقدام متقابل جمهوری اسلامی در مذاکرات وین در خصوص حادثه هسته‌ای نطنز گفت: به نظر می‌رسد حداقل‌ترین کار پس از حادثه نطنز، ترک مذاکره توسط تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در وین است.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس به وضعیت بازار بورس شد و گفت که مال مردم در بورس از دست رفته و باید وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.
سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون آیین نامه چنانچه هیات نظارت تشخیص دهد که شخص نماینده دیگر از شرایط لازم برای ادامه نمایندگی برخوردار نیست، می‌تواند پرونده وی را مستقیما به شورای نگهبان ارسال کند.
رضائی با تاکید بر ضرورت مهار کرونا:

طرح ترافیک را لغو کنید / تست کرونا رایگان شود

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس بر ضرورت لغو اجرای طرح ترافیک برای جلوگیری از ازدحام در مترو تاکید کرد و گفت: تست رایگان کرونا در کشور باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز معضل کارت‌های بی‌نام بازرگانی را برطرف می‌کند، گفت: مسئولیت اجرای دقیق این قانون برعهده رئیس جمهور است.
وزیر دفاع تاکید کرد که آنچه که به وزارت دفاع در خصوص پرداخت فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح باز می گشت در حد اعلا پیگیری شده است اما مسئول اجرای آن سازمان برنامه و بودجه است که باید در این خصوص پاسخگو باشد.
تذکر باقرزاده درباره اهانت مامور به جانباز بابلسری؛

برخورد جدی با نیروی خاطی/ ناجا عذرخواهی کند

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی، خواستار عذرخواهی «ناجا» از برخورد نادرست مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاعی شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

اهداف و راهبردهای قرارداد 25 ساله ایران و چین

قرار است سرمایه‌گذاری مشترک بین ایران و چین در حوزه‌های عمرانی، پژوهشی، امنیتی، نفت و انرژی و اقتصادی انجام گیرد. مطمئناً این اقدام ناراحتی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها را به جهت اینکه می‌تواند یک جایگزین بسیار خوب و مناسب برای ما در حوزه اقتصادی به جای آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باشد، به دنبال دارد.
رئیس مجلس در دیدار نخست وزیر کره ضمن انتقاد صریح به وی گفت: اگر سفیر کره در بازار تهران از مردم سوال کند متوجه می شوید که ذهنیت مردم نسبت به شما منفی است.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در اقدام خرابکارانه در نطنز هماهنگ بودند، گفت: این اقدام برای امتیاز گیری از ایران در وین انجام شده است.