مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اولویت‌های فعلی کشور را واکسیناسیون فوری عمومی‬⁩ در مقابله با ⁧‫کرونا‬⁩، ⁧‫محدودیت سازی اجتماعی‬⁩ و رفع سریع ⁧‫تحریم‬⁩‌ها دانست.
با تشکیل جلسه کمیته ماده ( ۲) چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال جاری در بانک مرکزی، بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال‌های ۱۴۰۰-۱۳۹۷ به تصویب رسید.
ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با خرابکاری قصد دارد جلوی پیشرفت روز افزون برنامه هسته‌ای ایران را بگیرد، در حالیکه متوجه نیست که دانش هسته‌ای کشورمان بومی شده است.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که «عدم مشارکت در انتخابات عینا همان چیزی است که دشمن می خواهد» گفت: هیچ گاه با شرکت نکردن در انتخابات نمی توانیم به کمبودها و کاستی ها رسیدگی و آن ها را حل کنیم.
رئیس مجلس با بیان اینکه در نظام اسلامی نباید هیچگونه فاصله ای میان کارگزار و مردم باشد، گفت: حتی به دلایلی همچون آسیب دیدن از مسائل کرونا و در خطر بودن جان نیز نمی توان از مردم فاصله گرفت، اما متاسفانه ما از این نوع نگاه فاصله گرفته‌ایم.
نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی؛

بر اساس مصوبه دولت حق کارگران تضییع شده است

علی خضریان گفت: طی جلسه‌ای با رؤسا و مدیران عالی وزارت صمت، سازمان ایمیدرو، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بازرسی کل کشور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری، ضمن بحث و گفتگو پیرامون اتفاقی که برای این کارگران رخ داده اجماع بر این شد که مصوبه دولت غیرکارشناسی و غیرحقوقی بوده و در واقع حق کارگران تضییع شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است در شرایطی که دشمنان قصد داشتند با تخریب تأسیسات هسته‌ای، ما را وادار به عقب‌نشینی کنند، غنی‌سازی ۶۰ درصد را آغاز کردیم تا سطح بالای توانمندی ایران را در بومی‌سازی انرژی هسته‌ای نشان دهیم.
نوش آبادی در واکنش به حادثه تروریستی نطنز:

پیشرفت هسته‌ای ایران با اقدامات ایذایی دشمن متوقف نخواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است جمهوری اسلامی قدرت بازآفرینی و بازتولید در نصب سانتریفیوژ داشته و اقدامات ایذایی دشمن مانع پیشرفت هسته‌ای کشورمان نمی‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:با توجه به خرابکاری اخیر در سایت هسته‌ای نطنز کمیسیون امنیت ملی مجلس اقداماتی را انجام داده که توانسته از طریق منابع مرتبط به جمع‌بندی‌هایی دست پیدا کند.
پیام قالیباف به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی؛

رمضان فرصت مناسبی برای همدلی امت اسلامی است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رمضان، مجالی در نیایش و ستایش رب العالمین برای عبور از بحران فراگیر کروناویروس و فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و هم‌صدایی امت اسلامی است.
عضو هیات رئییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمپین ملی و انقلابی دعوت از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری تشکیل شود، گفت: مردم امروز کذب بودن تبلیغات تخریبی 4 سال قبل علیه آیت الله ‌رئیسی را درک کرده‌اند.
رئیس کمیسیون صنایع گفت: گروه دیپلمات تشکیل دهید با دنیا با زبان خودشان گفتگو کند ولی ظرفیت کشور را معطل نکنند آنها دقیقا همین را می خواهند که ما را در امیدواری کاذب نگه دارند و استعداد جوانان کشور ما را سرکوب کنند واز طرف دیگر کار خودشان را می کنند

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: اگر کسی بپذیرد کاندیداست و با بهره برداری از امکانات عمومی و خارج از زمان قانونی در فضای مجازی و حقیقی تبلیغات کند، خلاف قانون عمل کرده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دلالان قیمت‌گذار بازار مرغ هستند، گفت: زمانیکه جوجه ریزی به میزان کافی نیست، کمبود مرغ در بازار و گرانی آن موضوع دور از انتظاری نیست.