مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مهلت ۱۰ روزه این کمیسیون به دولت برای اعطای مجوز تنفس خوراک به پالایشگاه‌ها خبر داد و گفت: در صورت اهمال قوه مجریه اعمال ماده ۲۳۴ که درخواست تعدادی از نمایندگان است به هیات رئیسه ارسال خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جزئیات طرح اصلاح نظام بانکی گفت:‌ استقلال بانک مرکزی جزء مواردی است که در این طرح مدنظر قرار گرفته و وزیر اقتصاد نمی‌تواند بر تصمیمات رئیس کل بانک مرکزی تاثیر بگذارد.
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: سوء استفاده از معیشت مردم از گرانی مرغ تا صف‌های طویل روغن و اقلام خوراکی برای رسیدن به اهداف سیاسی به ضرر ملت ایران است.
نماینده مردم اراک در مجلس از حکم دادستان هند برای ممنوعیت فروش واکسن کرونا به ایران خبر داد و گفت: لازم است تادستگاه دیپلماسی برای حل این مشکل اقدامات لازم را صورت دهد.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: لغو کلیه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی دقیق آن دستورکار اصلی مذاکرات است، ضمن اینکه این راستی‌آزمایی خط قرمز محسوب می‌شود و کسی حق عبور از آن را ندارد.
عضو هیات رئیسه مجلس از ورود مجلس به مشکل بازنشستگی 40 هزار معلم فارغ التحصیل شده از دانشسراها خبر داد و گفت: این موضوع در کمترین زمان در کمیسیون آموزش بررسی و گزارش آن به صحن علنی مجلس برای تصمیم‌گیری ارائه خواهد شد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تاکید کرد؛

ضرورت واگذاری زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتماد دولت به مردم راهکار برون رفت از مشکل تامین مسکن جوانان است، بر ضرورت واگذاری زمین و تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن تاکید کرد.