کریدور فیروزآباد- نورآباد امسال باید تکمیل شود

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: کریدور فیروزآباد- نورآباد امسال باید تکمیل شود.
تصویر کریدور فیروزآباد- نورآباد امسال باید تکمیل شود

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر یحیی ابراهیمی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های شهرستان سلسله تونل اسپژ است که با احداث آن مسیر جاده غرب به مرکز ۱۰۰ کیلومتر نزدیک‌تر خواهد کرد و و در توسعه شهرستان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: تکمیل بیمارستان امام خمینی |(ره) الشتر و توسعه تخت‌های بیمارستانی و ایجاد فاضلاب این شهرستان از جمله مطالبات اهالی این دیار است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث فاضلاب شهرستان سلسله ۳۰ سال است که آغاز شده و متاسفانه با وجود اعتبارات قطره چکانی پیشرفت چندانی نداتشه است.

ابراهیمی افزود: برای این پروژه فاضلاب شهرستان سلسله سال گذشته از محل ماده ۵۶، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته تا تکمیل شود و برای فاضلاب نورآباد نیز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

وی بیان کرد: ساماندهی جاده‌های روستایی دغدغه مردم سلسله و دلفان بوده که خوشبختانه در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ جهش خوبی داشته و در سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شوند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین کریدور فیروزآباد- نورآباد امسال باید تکمیل شود.

ابراهیمی تصریح کرد: امسال شاهد آبگیری سد تاج‌امیر خواهیم بود و خوشبختانه با تخصیص آبی که از سد معشوره به دو شهرستان سلسله و دلفان در نظر گرفت شده می‌توان در این منطقه تحول ایجاد کرد.

481804