مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درخشش بنادر و پسکرانه ها در حوزه تولید نیازمند حمایت، استفاده از نیروی انسانی متخصص و جذب سرمایه بخش خصوصی است، گفت: ضرورت دارد شهرک های صنعتی، تولیدی، خدماتی و شهرهای فناوری در پسکرانه بنادر ایجاد شود.
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

هیچ گونه خللی در فعالیت هسته‌ای کشور ایجاد نشده است

خراسان جنوبی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در پی اقدام تروریستی چند روز گذشته در تاسیسات نطنز، سازمان انرژی اتمی موظف به راه اندازی خط تولید اورانیوم ۶۰ درصد در چارچوب ماده یک قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی، مصوب مجلس شورای اسلامی شد.
۷ وزیر کابینه دولت برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان و همچنین ارائه گزارش در حوزه های کاری شان در جلسات کمیسیون های تخصصی در هفته جاری حضور پیدا می کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه حادثه نطنز نمونه‌ای از دست و پا زدن‌های دیرهنگام و کم حاصل دو سرویس امنیتی موساد و سازمان سیا است، گفت: تاکنون هیچ جنایتی بی پاسخ نمانده است.
سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون در گفت و گو با پرسون خبر داد:

پیگیری مجدانه برای اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری استان‌های خوزستان و ایلام

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس از پیگیری‌های مجدانه این کمیسیون برای اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری استان‌های خوزستان و ایلام که نقش بسزایی در حوزه کشاورزی دارد، خبر داد.
نماینده اراک در مجلس گفت: آغاز غنی‌سازی 60 درصد اراده و عزم جمهوری اسلامی را به طرف‌های مقابله خوبی نشان داد و اعلام کرد که ایران برای حفظ و حراست از منافع، مصالح و حقوق خود در موضوع هسته‌ای مصر است و تحرکات تروریستی به هیچ وجه نمی‌تواند ما را در این مسیر به انفعال بکشاند.
نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی خبرداد:

دستور ویژه وزیر اقتصاد برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه وزیر اقتصاد برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری دراین استان خبرداد.
نایب رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تزلزل تحریم با سند همکاری ایران و چین

نایب رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سند همکاری ایران - چین نظام تحریم را متزلزل می‌کند، گفت: تهران و پکن با امضای این توافق، شکست سیاست‌های تحریمی را به آمریکا یادآور شدند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسکن بخش مهم و بزرگی از نیازهای مردم را تشکیل می‌دهد و طرح‌هایی که تا به امروز اجرا شده، پاسخگوی نیازها نبوده است. مردم به حاشیه نشینی و یا روستاهای نزدیک به شهر پناه می‌برند.
نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سند جامع همکاری ایران و چین یکی از بهترین سندهای همکاری است که تاکنون بین ۲ دولت به امضا رسیده است.