مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون آموزش مجلس معتقد نبودن برخی مدیران به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین نبود نظارت مجلس را از دلایل اجرا نشدن سند یاد شده عنوان کرد.
نماینده زاهدان در مجلس گفت:‌ اظهارات ظریف ماهیت تفکر او را روشن کرد و او مسلّما به این حرف‌هایی که مطرح کرده اعتقاد داشته و الا بر زبان نمی‌آورد، به علاوه باید انتظار می‌داشته که بالاخره روزی منتشر خواهد شد.
در نامه شهریاری به روحانی مطرح شد:

فورا مرزهای سه گانه کشور را مسدود کنید

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار شد که در راستای ممانعت از ورود بیماری با سویه جهش یافته هندی مرزهای سه گانه کشور فورا مسدود و یا به نحوی کنترل شود تا از طریق مسافر یا بار، این انتقال مرگبار صورت نگیرد.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: سردار سلیمانی هیچ‌گاه از مردم هزینه نکرد؛ او میدان و دیپلماسی را دو رکن حفظ منافع ملت و امنیت ملی می‌دانست.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: وزیر جهاد کشاورزی در زمینه تعیین نرخ خرید تضمینی گندم به اولین نشست کمیسیون کشاورزی احضار می‌شود.
هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس با بیان اینکه این کمیسیون کار خود را "قانونی و در موعد مقرر" انجام داده و بودجه نیز در موعد قانونی به دولت ابلاغ شده است تاکید کرد: در برابر نمایندگانی که ابهام دارند، مستقل از تعدادشان، وظیفه خود را روشنگری و ارائه توضیحات می‌دانیم تا کلیه مسائل بر طرف شود
یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با غیرعلمی خواندن برخی محدودیت ها در جهت مقابله با ویروس کرونا درباره ممنوعیت پرواز به هند و در عین حال فروش بلیت اظهار کرد: مافیای پرواز اجازه اتخاذ تصمیم درست را نمی دهد.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: اینکه به مردم بگوییم کرونای انگلیسی یا کرونای هندی چقدر خطرناک است فایده ای ندارد؛ بلکه باید تمهیدات اساسی برای پیشگیری از شیوع آنان در کشور اندیشیده شود.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: به نظرم آیت الله رئیسی در جریان اصولگرایی انسجام ایجاد خواهد کرد اما پیروز جریان انتخاباتی ۱۴۰۰ مشخص نیست. تجربه انتخابات در سال‌های ۷۶ و ۸۴ این موضوع را تصدیق می‌کند.
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه تشریح کرد:

بودجه ۱۴۰۰ به نفع محرومین است

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد: بودجه ۱۴۰۰ تغییرات اساسی در راستای حمایت از اقشار محروم داشته است.
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی که در زمینه ساخت واکسن داخلی و تهیه آن مسئولیتی بر عهده دارند باید با جدیت در این مسیر گام برداشته و به موقع واکسیناسیون عمومی آغاز شود.
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: گفتاردرمانی در وضعیت فعلی پاسخگو نیست و الان زمان رفتارگرایی است. روحانی به دنبال ایجاد یک دستاورد در پایان دولت‌اش است. چنانچه برجام نتیجه ای نداشته باشد؛ وی به سراغ ایجاد دوقطبی کاذب در آستانه انتخابات می‌رود.