مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده زاهدان در مجلس در تذکر به وزیر بهداشت گفت: لازم نیست تجهیزات فنی به هند ببرید تا به مهار کرونا در این کشور کمک شود، سری به استان سیستان و بلوچستان بزنید و با این ویروس در شرق کشور مبارزه کنید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی دقیقا در حال اجرا است و پس از پایان مهلت داده شده به آژانس چیزی تمدید نشده است.
رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: تصمیمات وزارت صمت باعث نابودی و فقیر شدن کشاورزان شده است این در حالی است که سهم کشاورزی ایران در 800 میلیون جمعیت حاضر در بازار همسایگان فقط 2 درصد است.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: دولت اعلام کرد قیر رایگان را ۶ ماهه دوم سال از محل منابع مازاد فروش نفت اختصاص خواهد داد، این در حالی است که فعالیت‌های عمرانی در فصل سرما امکانپذیر نیست.
قالیباف در واکنش به واژگونی اتوبوس‌ها و صف‌های طولانی واکسن کرونا؛

دستگاه‌های ‌مسئول بایدپاسخگو باشند/لزوم ساماندهی مراکز و تسریع در روند تزریق واکسن

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌های عمران و حقوقی مجلس علل واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و سرباز معلمان را بررسی و گزارش دقیق و شفاف آن را به مردم ارائه خواهند کرد.
انتشار بخش‌هایی از طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» که مشخص‌کننده تغییرات بنیادین در نحوه حاکمیت و نظارت بر اینترنت در ایران است و این هفته در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، با واکنش‌های گسترده‌ای روبه‌رو شده است.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به گزارش‌‎ها، شواهد و اطلاعات واصله، در چند ماه اخیر و در ایام پایانی فعالیت دولت فعلی، وزارت آموزش و پرورش به صورت ضرب‎‌الاجلی و بعضاً خارج از قواعد اقدام به انتقال و جابجایی یا تبدیل وضعیت استخدامی برخی مدیران ستادی و استانی همچنین افرادی خاص کرده است.
جمعی از نمایندگان مجلس طی تذکری به وزیر ورزش بر ضرورت دقت در انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال و جلوگیری از تکرار قراردادهای غیراصولی و زیان بار همچون قرارداد مارک ویلموتس تاکید کردند.