مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گزارشی از عملکرد وزیر نفت در مورد نحوه واگذاری سهام و به تأخیر انداختن بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در صحن مجلس قرائت و اعلام کرد که این پرونده به همراه مستندات به قوه قضائیه نیز ارسال می‌شود.‬
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که رئیس‌جمهور اهل سرخه است، آب شرب را به زادگاهش انتقال داده و به دیگر مناطق کشور از جمله گرمسار توجهی ندارد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان، گفت: ما در مجلس باید به اهمیت کمیسیون‌ها توجه کنیم، کمیسیون محور حرکت کنیم و کارهای تخصصی باید در آنجا انجام شود و سپس به صحن علنی مجلس بیاید.
بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌ مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در دستور امروز مجلس قرار دارد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت تکلیف کرده است که در هر مذاکره‌ای باید حقوق ملت ایران در صدر باشد و هم‌اکنون غربی‌ها در وین منافع ایران را در اولویت اصلی قرار نداده‌اند.
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مطرح کرد:

دعوت مراکز تولید کننده واکسن کرونا در صحن علنی مجلس

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار دعوت مراکز تولید کننده واکسن کرونا در صحن علنی جهت تقدیر از زحمات آن‌ها در تولید واکسن ایرانی شد.