مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اعزام غیرضروری برخی افراد به محل برگزاری مسابقات المپیک، از هیات رئیسه خواست تا به بحث سفرهای نجومی این دوره از بازی های المپیک رسیدگی کند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ضمنابراز تاسف مبنی بر افزایش آمار قربانیان کرونا گفت : کاش به جای رای به اولویت صیانت از حقوق کاربران به اولویت صیانت از جان مردم رای می‌دادیم
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با رئیس مجلس لیست وزرای پیشنهادی کابینه در جلسه علنی روز شنبه مجلس اعلام وصول خواهد شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس طبق رأی‌گیری که صورت گرفت بنا شد تا به دلیل تعدد طرح‌های فوریت‌دار این طرح‌ها به منظور اولویت‌بندی برای رسیدگی در مجلس به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شوند.
مجلس شورای اسلامی که یکی از وظایف اصلی آن نظارت بر حُسن اجرای قانون است، خود فاقد یک مکانیزم نظارتی است و این فقدان نظارت باعث مشکلات عدیده‌ای در کشور شده است و خصوصا بخش اجرایی کشور را با مشکل جدی مواجه ساخته است.
طرحی در دستور کار مجلس که درصورت تصویب نهایی آن، دولت مکلف می‌شود استخراج روزانه یک میلیون بشکه نفت خام را مابه‌ازاء ساخت و تکمیل و تجهیز پروژه‌های ریلی، اعم از مترو، قطار سریع السیر، قطار مغناطیسی، قطار حومه و قطار دیزلی به صورت تهاتری به شرکت‌های دارای اهلیت داخلی اقدام کند.
درخواست نمایندگان مجلس مبنی بر مسکوت ماندن طرح تفکیک بخش ساختمان شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل «وزارت حمل و نقل» و «وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین» در دستورکار امروزمجلس قرار دارد.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نمایندگان وکیل مردم در مجلس اند، گفت: پارلمان وکیل الدوله نیست و در راستای دفاع از حقوق مردم به توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، تجارب ارزشمند و برنامه‌های وزرای پیشنهادی، رأی اعتماد خواهد داد.
بررسی واکنش برادران لاریجانی در یک موضوع مشترک؛

لاریجانیست!!

در جریان انتخاب رییس جمهوری سیزدهم برادران لاریجانی واکنش های مختلفی از خود بروز دادند؛ یکی امضا نکرد و دیگری فرار رو به جلو.