مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

یک نماینده مجلس در خصوص حضور زاکانی در شهرداری تهران؛

ترک جایگاه نمایندگی بی‌احترامی به رأی مردم است/ احتمال خروج سه نفر از مجلس

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور زاکانی در شهرداری تهران، بیان کرد: در کشور قحط رجال نداریم که انتخاب منحصر به یک فرد باشد. رجال بسیار شایسته‌ای در این زمینه وجود دارد و ضرورتی به حضور نمایندگان مجلس نیست.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به بهانه‌تراشی برخی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه شنبه اخیر در خصوص موضوع «تعطیلی سراسری»، خواستار اتخاذ تصمیم فوری از سوی شخص رئیس جمهور شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس از تقدیم استعفای علیرضا زاکانی نماینده قم به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی به حمله نظامی علیه ایران گفت: بهتر است مقامات صهیونیستی مراقب اراجیف‌گویی خود باشند چراکه ما همواره پاسخ تهدیدات را داده‌ایم.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه اراجیف مقامات رژیم صهیونیستی درباره حمله نظامی به ایران قطعا با پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شدگفت: آن سرزمین را شخم خواهیم زد و فلسطینیان به زودی در سرزمین خود و اسرائیل کشاورزی خواهند کرد.
توانگر در نامه‌ای به وزیر بهداشت بیان کرد؛

لزوم تصحیح ظرفیت‌ پذیرش رشته‌های‌ پزشکی

نماینده تهران در مجلس در نامه‌ای به وزیر بهداشت با بیان اینکه تمامی دستیاران رشته‌های پزشکی در یک سال اخیر با فرسودگی قوای جسمانی و روانی مواجه شده و نیاز به پشتیبانی دارند، خواستار تصحیح ظرفیت‌های پذیرش تمامی رشته‌های‌ پزشکی شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: مجلس جهت بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها، سامانه‌ای را تعبیه کرده است که محورهای مختلف مربوط به اطلاعات وزرای پیشنهادی را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد.
نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب مطرح کرد؛

تشکیل جلسه روزانه فراکسیون بعد از معرفی وزرای پیشنهادی

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب مجلس یازدهم گفت: پس از معرفی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس، فراکسیون اکثریت هر روز و با حضور وزرا تشکیل جلسه خواهد داد.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر سابقه درخشان مخبر در بحث محرومیت زدایی در ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امیدواریم در جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری شاهد استمرار این حرکت باشیم.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید درخصوص عملکرد دولت روحانی به ویژه در زمینه اقتصادی گفت: ما پرونده‌ای از ترک فعل‌های دولت روحانی تشکیل را خواهیم داد چراکه نمی‌توان به راحتی از تخلفاتی که در دولت سابق انجام شد، گذشت.
نماینده مردم شازند در مجلس نسبت به ترک مجلس از سوی‌ برخی‌ نمایندگان برای تصدی پست های دیگر اخطار داد.