مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نه تنها وزارت ارتباطات از حقوق ملت در برابر بدعهدی تلگرام دفاع نکرده، بلکه در محاسبه ترافیک بین‌الملل کاربران شبکه اجتماعی تلگرام پول اضافی از مردم گرفته است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص چرایی محاسبه ترافیک بین‌المللی برای کاربران شبکه اجتماعی تلگرام قانع نشدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی خدمات داخلی شبکه ملی اطلاعات باید بر خدمات خارجی مزیت رقابتی داشته باشد.
قالیباف با تبریک عید سعید قربان در صحن مجلس بیان کرد؛

همه مردم از فرصت عرفه به خوبی استفاده کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فردا روز عرفه، مناجات، دعا و نیایش است؛ امیدوارم همه ملت عزیزمان از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
اخیراً طرح توسعه ظرفیت‌های تولید و مدیریت مصرف برق کشور از سوی تعدادی از نمایندگان تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است که این طرح  16 ماده ای  از سوی هیئت رئیسه مجلس پس از اعلام وصول برای بررسی بیشتر به کمیسیون انرژی ارجاع شده است.
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از وضعیت تولید، تأمین وتوزیع برق در کشور انتقاد کرد و گفت: برق بخش صنعت، کشاورزی و حتی بیمارستان‌ها هم قطع می‌شود. آیا ادعای خودکفایی دولت در تولید برق درست است؟
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از سیاست های ناصحیح مسئولان در این سال ها گفت: مسئولان اجرایی کشور زبان عذرخواهی و پذیرش کم‌کاری ها و بی تدبیری های خود را ندارند.
سخنگوی کمیسیون انرژی با اشاره به احتمال خاموشی های مستمر و ناگهانی گفت: با ادامه وضع موجود در زمینه تولید و مصرف برق، قطعی‌های برق با زمان طولانی تر در فصل زمستان تکرار می‌شود.
یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از برگزار نشدن جلسه فوق العاده ای در مجلس برای حل مشکلات خوزستان گفت که باید یک جایی قصه ی پر غصه خوزستان خاتمه پیدا کند، از همه مسوولان خاضعانه درخواست دارم که به داد خوزستان برسید.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات نظام‌ پزشکی از افزایش ۳۲ درصدی مشارکت پزشکان در این انتخابات علیرغم تلاش حاشیه‌سازان سیاسی خبر داد.