مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رشیدی کوچی با اشاره به تصرف افغانستان توسط طالبان؛

اعتقادات برنده را تعیین می کند نه تسلیحات

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تسلیم شدن ارتش افغانستان در برابر طالبان نشان داد که اگر نیروهای مسلح اعتقادی نداشته باشند اقتداری هم نخواهند داشت.
یک نماینده مجلس در گفت‌و‌گو با پرسون پاسخ داد:

در انتخاب وزرا جوان‌گرایی مهم است یا سوابق اجرایی؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر به دنبال اصرار بر سوابق اجرایی در میان گزینه‌های کم‌ سن وزرای معرفی شده باشیم، هیچ گاه جوان‌گرایی محقق نمی‌شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بحث فضای مجازی عنوان کرد برای فضای مجازی برنامه داریم تا لایحه قانون جامع این حوزه را به مجلس ارائه کنیم.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌و‌گو با پرسون:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیاز به بررسی بیشتری دارد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: بحث اصلی در انتخاب وزیر آموزش و پرورش توانمندی است که با برنامه‌های وی مشخص می‌شود و صرفا سوابق اجرایی ملاک نیست.
یک عضو کمیسیون صنایع مجلس:

وزیر پیشنهادی صمت متخصص و با تجربه است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن حمایت از فاطمی امین افزود: رئیس جمهور فردی با تجربه و متخصص را برای تصدی وزارت صمت پیشنهاد کرده است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی در تشریح جلسه این کمیسیون با گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد گفت: آقای اسماعیلی در این جلسه تاکید کرد که فعالیت‌های فرهنگی و هنری پیشران و اصل فعالیت‌های دولت سیزدهم و در راس این وزارتخانه قرار می‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون متبوعش با گزینه پیشنهادی وزارت نیرو گفت: یکی از برنامه های اقای محرابیان در حوزه تولید برق این است که با کمک صنایع پرمصرف بخشی از برق مصرفی این واحدها تولید شود.
سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با اشاره به جلسه عصر این کمیسیون با وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: اعضای کمیسیون از برنامه‌ها و عزم وزیر پیشنهادی امورخارجه برای تحقق سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و تحقق راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران براساس منافع ملی و مطالبات مردم و انتظارات مردم استقبال کردند.