مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار تبدیل استانداری آذربایجان شرقی به "استانداری ویژه" شد و گفت: گزینه‌های استانداری وزارت کشور در مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی بررسی می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین توقع از دولت سیزدهم این است که مسائل اصلی را از مسائل فرعی تفکیک کند و به جای پرداختن به به حاشیه‌ها و مباحث فرعی، مسائل اصلی مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم میناب در مجلس ضمن تاکید بر اطمینان از سلامت واکسن‌‌های وارداتی برای بیماری کرونا گفت:‌ اگرچه بحث واردات و به طور کل تأمین واکسن یک امر ضروری است اما اطمینان از منبع تأمین آن باید مدنظر قرار گیرد.
گودرزی در پی انتشار برخی تصاویر از زندان اوین مطرح کرد؛

سریعا دستگاه قضا ورود کند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تاکید پیگیری سریع دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه باید قاطعانه، منصفانه و در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع زندان اوین را مورد رسیدگی قرار دهد و در اسرع وقت گزارش آن را به مردم ارائه کند.
رئیسی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره):

امام به مردم نگاه تشریفاتی نداشت

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما باید در عمل و اقدام، پایبند اندیشه‌های امام باشیم، گفت: نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی و نگاه سیاسی که سیاستمداران مطرح می‌کنند نبود.
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پرسون:

همکاری مجلس و دولت لازمه بهبود شرایط کشور

نظارت بر اجرای برنامه‌ای که توسط دولت اجرا می‌شود، بر عهده مجلس است و این نشان می‌دهد که هرچه همکاری مجلس و دولت در تدوین و اجرای برنامه مفید باشد و هر چه روابط بین این دو قوه روابط نزدیک‌تر، جدی‌تر و کاری‌تری باشد، می‌توانیم به نتایج بهتری در کشور برسیم.
گزارش کامل همراه با تعداد آرا و جدول؛

18 وزیر از 19 وزیر پیشنهادی صاحب صندلی وزارت خانه شدند

مجلس شورای اسلامی امروز برای ۱۹ وزیر پیشنهادی کابینه سیدابراهیم رئیسی رای‌گیری کرد. همه وزرای پیشنهادی به جز رای وزیر پیشنهادی آموزش و پروش رای اعتماد گرفتند.