از سرانجام لایحه برنامه هفتم توسعه چه خبر؟

چشم انتظاری برای بیرون آمدن برنامه هفتم توسعه گویا پایانی ندارد و تاخیر در ابلاغ برنامه هفتم توسعه موجب نارضایتی دلسوزان کشور شده است.
تصویر از سرانجام لایحه برنامه هفتم توسعه چه خبر؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در آخرین خبر اعلامی، امروز نمایندگان مجلس لایحه برنامه هفتم توسعه جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان موادی از لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران را اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با اصلاح این لایحه جهت رفع ایرادات شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان مجلس برخی از مواد این لایحه را اصلاح و بر مصوبه قبلی خود در مواد ۸(تبصره ۲ بند ج)، ۱۰(بند الف) و ۶۵(تبصره ۳ بند ب) اصرار کردند.

با این حال برنامه هفتم توسعه در ابتدای سال گذشته از طرف دولت تقدیم مجلس شد و سپس برای بررسی به شورای نگهبان رفت اما هنوز به صورت نهایی تصویب و جهت اجرای رسمی به قانون تبدیل نشده است. این در حالی است که باید از ابتدای امسال برنامه هفتم اجرا میشد و بودجه ۱۴۰۳ نیز بر اساس برنامه بسته شده است.

منبع: پرسون

669518