مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در حوزه های انتخابیه از نمایندگان خود توقع داشتند که حتما در خصوص موضوعات مدنظر آن ها صحبت کنند اما عملا تعداد کم بوده و نمایندگان براساس قرعه کشی فرصت اظهارنظر پیدا کردند.
راستینه در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

برنامه های سجادی غیر تحولی است

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برنامه های سجادی غیر تحولی است و در حد برنامه های جاری وزارت ورزش وجوانان است.
وحیدی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

مدال های سجادی از زمان کسب موفقیت تاکنون به عنوان یک رکورد باقی مانده است

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه انتقادها از وزیر پیشنهادی ورزش مربوط به دورانی است که ایشان هیچ مسئولیتی در وزارت ورزش نداشته است، گفت: برای اولین بار است که فردی متخصص و آشنا با مسائل مختلف ورزشی برای تصدی وزارت ورزش معرفی می شود لذا باید از آن حمایت شود.
خدابخشی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

تصویر روشنی از بخش جوانان در برنامه‌های سجادی وجود ندارد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس در مورد برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: باید اذعان کرد تصویر روشنی از بخش جوانان در برنامه‌های سجادی وجود ندارد، به عبارتی برنامه فاقد آینده نگری است، بیش از 5 هزار پروژه ناتمام ورزشی در کشور وجود دارد که گزینه پیشنهادی دولت برنامه‌ای برای آنها ارائه نداده است.
کوچکی نژاد در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی وزیر ورزش:

سجادی می تواند ایران را در حوزه بین الملل ارتقا دهد

نماینده مردم رشت در مجلس معتقد است سند استعدادیابی ورزشی و اهمیت سجادی به ورزش بانوان از دو نکته مثبت و قوی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است.
یزدی خواه در مخالفت وزیر پیشنهادی ورزش مطرح کرد؛

لابی گران سجادی را مدیریت می کنند!

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روزها خیلی ها با ما تماس گرفته و سفارش آقای سجادی را می کنند که به او رأی دهیم ،گفت: این اصرارها شبهه ایجاد کرده که اگر رأی آورد بدهکار قدرت های لابی گری شده است.
وزیر پیشنهادی نیرو در تشریح برنامه های خود گفت: اطمینان داشته باشید وزارت نیرو در دولت کار و تلاش و همت خواهد کرد دغدغه مردم را برطرف کند؛ دولت در زمانی کار خود را شروع می‌کند که قطعی‌های مکرر موجب اختلال در کار مردم شده و بخشی از ظرفیت صنایع و تولید متوقف مانده که این امر باعث بروز ضرر و زیان، بیکاری و افزایش نرخ کالاها شده است البته وضعیت در موضوع آب نیز در برخی نقاط کشور بهتر از برق نیست.
نماینده مردم دشتستان گفت: ضمن قدردانی از دستور اخیر رییس قوه قضاییه در خصوص بررسی سریع موضوع زندان اوین درخواست داریم که با عوامل احتمالی هرگونه خشونت و جرم برخورد قاطع صورت بگیرد.
نماینده مردم میانه در مجلس در تذکری به نمایندگان مبنی برنسبت دادن همه موضوعات به رهبرانقلاب در تائید صلاحیت وزرای پیشنهادی. گفت: موافقان و مخالفان محترم در جهت اثبات دیدگاه هایشان سعی کنند به عقل، استنباط و استدلال خود تکیه کنند .
طغیانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو مطرح کرد؛

بلندپروازی محرابیان کار دستمان می دهد!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو را بلندپروازانه خواند و گفت: محرابیان چند وقت دیگر به مجلس می آید و می گوید پول نبود و نتوانستیم کاری انجام دهیم.
کوچکی‌نژاد در تذکر شفاهی؛

نمایندگان اتهام نزنند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از نمایندگانی که در اظهارات خود به وزرای پیشنهادی دولت مطالب ناگواری را نسبت دادند، انتقاد کرد.