مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

خانی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو:

محرابیان با نحوه مدیریتِ وزارتخانه آشنایی کامل دارد

نماینده مردم شاهرود در مجلس با اشاره به سوابق کلان اجرایی وزیر پیشنهادی نیرو گفت: محرابیان در مسئولیت های کلان کشور حضور داشته است. وی سابقه دو دوره حضور در وزارت را در کارنامه خود داشته و فردی که در دو دولت سابقه کلان اجرایی دارد، با نحوه مدیریت و اداره مجموعه کلان وزارتخانه آشنایی کامل دارد.
احمدی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو:

محرابیان میتواند مشکلات را در کوتاه مدت حل کند

نماینده مردم دیر و کنگان در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو به سوابق وزارتی وی اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های دریای خلیج فارس برای تأمین آب شرب در برنامه‌های وی قرار دارد که بسیار برای ساحل نشینان فارس مهم است.
بانکی پور در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو:

محرابیان در خصوص شرایط زیست محیطی برنامه ای ندارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: محرابیان در خصوص شرایط زیست محیطی برنامه ای نداشته و نسبت به اصلاحات ساختاری نگاه شعاری دارد و مشکلات را ناشی از خشکسالی دانستن قابل قبول نیست.
در گفتگو با پورابراهیمی مطرح شد:

نظر مثبت کمیسیون اقتصادی مجلس به خاندوزی

​رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارائی به مسائل اقتصادی اشراف کامل دارد، گفت: نظر کمیسیون اقتصادی مجلس به وزارت ایشان مثبت است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه این دولت اولین دولت گام دوم انقلاب است.گفت: وزرای پیشنهادی دولت پس از کسب رأی اعتماد، مراقب باشند که از ریل مجلس خارج نشوند
محمدنژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو بیان کرد؛

محرابیان شناخت کافی در حوزه برق، آب و نیروگاه دارد!

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نیرو شناخت کافی از حوزه انرژی دارد، گفت: برق، پاشنه آشیل دولت سیزدهم است.
رحیمی مظفری در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو بیان کرد؛

محرابیان پرکار، جهادی و شجاع است!

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، محرابیان را مدیری انقلابی، جهادی، پرکار و شجاع خواند.
حق وردی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو مطرح کرد؛

محرابیان وزارت نیرو را معطل خواهدکرد!

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر استفاده ازکارشناسان زبده در وزارت نیرو گفت: وجود فردی به عنوان محرابیان باعث معطلی در پیشبرد اهداف این وزارتخانه می شود.
در خصوص گرانی های نامتعارف اخیر؛

تیر خلاص وزرای دولت روحانی در نفس های آخر!

نماینده شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی های اخیر گفت: در شرایطی که هنوز کابینه دولت سیزدهم تشکیل نشده، عده ای از مسئولان اجرایی به ویژه در حوزه صنایع و معادن به صورت چراغ خاموش در حال انجام فعالیت های غیرمنطقی هستند که این کار درست نیست.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون؛

باید هرچه زودتر دولت جدید مستقر شود/ مجلس نباید آدم دولت باشد

شرایط فعلی کشور به دلیل تحریم‌ها و اتفاقاتی که در همسایگی ما به خصوص در افغانستان رخ می‌دهد، شرایط خاصی است. در نتیجه این شرایط ایجاب می‌کند که هرچه زودتر دولت جدید مستقر شود و مسئولیت کار را بر عهده گیرد تا بتواند برای اتفاقات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تدبیری جدی‌تر بیندیشد.
نقدعلی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی نفت بیان کرد؛

آقای اوجی؛ در خصوص لیست اموالتان شفاف سازی کنید!

نماینده مردم خمینی شهر با تاکید بر شفافیت وزیر پیشنهادی نفت در ارائه لیست اموالش گفت: آقای اوجی باید اموال خود را شفاف بگوید و بگوید که چگونه زندگی کرده است ،ما وزیر با اموال هزار میلیاردی و وزیری با 120 شرکت را فراموش نکرده ایم.
بابایی کارنامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت بیان کرد؛

اوجی فردی سالم است/ او برای مبارزه با فساد برنامه دارد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیرپیشنهادی از بدنه وزارت نفت است و تخصص و تجربه کاری مرتبط دارد گفت : وزرای معرفی شده به مجلس از فیلترهای دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی عبور کرده‌اند و ما به سند متقن و محکمی نرسیدیم کهو باید بگوییم که وی فردی سالم است و برنامه‌هایی هم برای مبارزه با فساد دارد.
نماینده مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی؛

ضرغامی برای توسعه صادرات فرش دستی برنامه‌ای نداده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در برنامه های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و در بخش صنایع دستی صرفا از سیاست جدایی فرش دستباف و صنایع دستی انتقاد شده است و برنامه‌ای برای تولیدات و افزایش صادرات این هنر صنعت ارزشمند تبیین نشده است.

نادران در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت بیان کرد؛

اوجی در خصوص اموالش دروغ گفت!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سلامت و پاکدستی وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، گفت: وزیر پیشنهادی نفت درباره اموالش خلاف واقع سخن گفت، کسی که به این صراحت دروغ می گوید در مواقع دیگر هم همین است.
حسین‌زاده در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت مطرح کرد؛

اوجی به حوزه وزارت نفت تسلط دارد!

نماینده مردم لارستان در مجلس با تاکید بر اشراف وزیر پیشنهادی نفت بر این وزارتخانه،گفت:زمانی که ما فردی را از بدنه یک وزارتخانه به عنوان وزیر انتخاب کنیم، قطعاً موفق خواهیم شد.
نماینده مخالف وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی؛

ضرغامی را مناسب به این جایگاه نمی‌دانم

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: میزان انطباق و همسویی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اسناد بالادستی فقط ۶۷ درصد است و ۳۳ درصد احکام ذکر نشده است.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛

ضرغامی برای جذب توریسم و صنایع دستی برنامه دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حمایت از ضرغامی عنوان کرد: وی مرد میدان هنر و عمل است و در صدا و سیما مدیریت تحول‌گرا و توسعه گرا داشته است.