بررسی تخلف ایرلاین‌ها در فروش بلیت اربعین در دستور کار امروز مجلس

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به تخلف شرکت‌های هواپیمایی در عدم عرضه بلیت‌های سفر اربعین با قیمت مصوب خبر داد.
تصویر بررسی تخلف ایرلاین‌ها در فروش بلیت اربعین در دستور کار امروز مجلس

به گزارش سایت خبری پرسون، علی کشوری عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره دستور کارهای جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت‌: با توجه به اهمیت راهپیمایی اربعین و مهیا کردن تسهیلات برای زائران عتبات عالیات برای حضور در این مراسم آیینی، یکی از دستورکارهای جلسه امروز بررسی عملکرد دستگاه‌های مرتبط و خدمات‌رسان به مردم برای سفر اربعین است.

وی افزود: در همین راستا با توجه به گزارش‌هایی که از نابسامانی در فروش بلیت پروازهای اربعین و تخلف اکثر شرکت‌های هواپیمایی در عدم فروش بلیت‌های اربعین با قیمت مصوب، یکی از دستورکارهای نشست امروز که برای اولین بار با ریاست آقای پژمان‌فر برگزار می‌شود، پیگیری این تخلف شرکت‌های هواپیمایی خواهد بود.

کشوری خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز برخی شرکت‌های هواپیمایی در ارائه خدمات به زائران اربعین مرتکب تخلفاتی شده بودند که با پیگیری دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس و کمیسیون اصل نود، بخش قابل توجهی از این تخلفات مرتفع شد.

این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: امسال نیز اعضای کمیسیون عزم ویژه‌ای برای نظارت بر نحوه اجرای دقیق مصوبات ستاد مرکزی اربعین از جمله در فروش بلیت هواپیمایی و اتوبوس خواهند داشت.

به گزارش تسنیم، درحالی که قرار بود پیش‌فروش بلیت پروازهای ایام اربعین به نجف و بغداد با قیمت‌ مصوب از روز گذشته آغاز شود، تاکنون ایرلاین‌ها و سکوهای اینترنتی بلیتی را برای این مسیرها با قیمت مصوب عرضه نکرده‌اند.

منبع: تسنیم

729465