مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدامات هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که چرا هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوتر از شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس در لایحه بودجه نظر می‌دهد؟

فردا جلسه کمیسیون تلفیق در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در لایحه بودجه ١۴٠٢ تشکیل می‌شود لذا فردا مجلس جلسه علنی نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛

پیگیر موضوع کمبود و قیمت دارو هستیم

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متأسفانه مسئولان مربوطه آمار دقیقی از کمبودهای دارویی ندارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً برنده توافق ایران و عربستان جهان اسلام است، چرا که این دو کشور در منطقه و جهان اسلام تاثیرگذار هستند و روابط دیرینه‌ای با هم دارند.

میرسلیم در پاسخ به این‌که با توجه به رضایت قالیباف آیا پیگیری می‌کنند؟ گفت: اینها بازی است و درست نیست مگر من با آبروی ایشان بازی کردم که ایشان این کار را می‌کنند؛ من این موضوع را پیگیری می‌کنم.
وکیل محمد باقر قالیباف گفت: مصطفی میرسلیم نماینده تهران به دنبال شکایت محمدباقر قالیباف درباره طرح ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، محکوم شد، اما قالیباف رضایت داد.
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه تامین امنیت غذایی کشور مراکز پژوهشی مانند جهاد دانشگاهی می تواند یکی از قطب های انجام این کار باشد.