اصفهان

آبشار شاه لولاک در کوهی به همین نام و با ارتفاع ۲۷۵۰ متر از رشته کوه‌های واقع در زاگرس مرکزی قرار گرفته که ارتفاع آن به ۷۰ متر می‌رسد. این آبشار در ۵ کیلومتری جنوب شهر چرمهین از توابع شهرستان لنجان در استان اصفهان قرار دارد و منحصر به فرد بودن آن به این دلیل است که به صورت چشمه‌ای پرآب و خروشان، از دیواره بلند کوه با شیب منفی سرچشمه می‌گیرد، در حالی که بیشتر آبشارهای ایران به صورت جوی روانی از روی سطح سرازیر می‌شوند.
در گفتگو با دکتر سید اصغر محمودآبادی مولف چندین کتاب تحقیقی پیرامون تاریخ ایران کهن و دوران اسلامی مطرح شد؛

ما تاریخ را محاکمه نمی کنیم  ما آن را روایت می کنیم

خانواده سید اصغر محمود آبادی  اصالتا اهل روستای  محمود اباد در شمال اصفهان بودند و پدر وی در بازار، کسب و کار داشت. سید اصغر در اصفهان متولد و بزرگ شد. وی از کودکی به تاریخ علاقه مند بود. عشق به تاریخ از پدربزرگ مادری اش که معلم قرآن بود به وی منتقل شد. در سال 1350 که  وارد دانشگاه اصفهان شد با وجودی که رشته تحصیلی اش قبل از دانشگاه، ریاضی بود اما دررشته تاریخ فارغ التحصیل شد  ودر سال 54 لیسا نس تاریخ و ایران شناسی را  اخذ کرد .
مدیرعامل خانه ارتباطات استان اصفهان مطرح کرد؛

نقش ارتباطات در توسعه اجتماعی، ورود انسان به عصر هوشمند

جهان در عصر حاضر به مثابه دهکده ای تعریف می شود که بدون ارتباطات و پیشبرد جریان هوشمندسازی نمی توان به توسعه اجتماعی دست یافت. اکنون دانش ارتباطات بعنوان بالاترین درجه فلسفه در توسعه اجتماعی است که چنانچه انسان ها در تمام مراحل زندگی خود در سطوح خرد، میانی و کلان به فراگیری و ارتقای دانش ارتباطات توجه دقیق و منطقی داشته باشند، موفقیت را تجربه خواهند کرد.
به دلیل مشکلات کارگران بیکار شده استان اصفهان پرسون را بر آن داشت تا در این چند ماهه به دنبال حل معمای پیچیده افرادبیکار شده باشد. که تا الان پاسخ روشنی هنوز از مسئولان مربوطه دریافت نشده است و هروز به تعداد کارگران افزوده می شود.
برای کسی قابل باور نبود که در پایان دومین دهه از هزاره سوم، یک ویروس میکروسکوپی ظرف اندک زمانی این چنین؛ سرنوشت تمامی ساکنان سیاره مسکون را به بازی بگیرد و زندگی روزمره آنان را دستخوش دگرگونیِ مخاطره آمیز سازد؟! کرونا بار دیگر این واقعیت را آشکارا به انسان امروز نشان داد که در جهانِ جهانی شده (globalized world) موسوم به دهکده جهانی (global village) روزگار می گذراند.