ذوب‌آهن زودتر از سپاهان استارت می‌زند

برنامه مسابقات سپاهان و ذوب‌آهن در ۳ هفته نخست لیگ بیست و چهارم اعلام شد.
تصویر ذوب‌آهن زودتر از سپاهان استارت می‌زند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ برنامه مسابقات ۳ هفته نخست لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد.

بر این اساس تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر روز پنجشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت؛ فولاد مبارکه سپاهان نیز روز‌ جمعه ۲۶ مرداد و از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان چادرملو اردکان است.

در هفته دوم زردپوشان دیار زاینده‌رود از ساعت ۱۹:۳۰ روز‌ جمعه دوم شهریور در ورزشگاه تختی خرم‌آباد مهمان تیم خیبر خواهند بود؛ گاندو‌های نصف‌جهان نیز در نخستین میزبانی لیگ بیست و چهارم، در همین روز و از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم هوادار تهران هستند.

در سومین هفته مسابقات پنجشنبه ۸ شهریور ذوب‌آهن در خرم‌آباد مهمان تیم خیبر است که این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود؛ سپاهان نیز جمعه ۹ شهریور از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه‌ نقش‌جهان از شمس آذر قزوین پذیرایی خواهد کرد.

با توجه به مصوبات ستاد استانداردسازی ورزشگاه ها در خصوص رفع نواقص و ایرادهای ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر به منظور امکان بهره بردن باشگاه‌ها از میزبانی بدیهی است قطعیت یافتن میزبانی در ورزشگاه‌های اعلام شده در برنامه مسابقات منوط به به مرتفع شدن نواقص و ایرادهایی است که پیش‌تر به صورت مکتوب به هیات‌های فوتبال استانی و باشگاه‌ها اعلام شده و در غیر اینصورت مسابقات در ورزشگاه دیگری که دارای شرایط استانداردهای لازم است برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

728263